تصویر پیدا نشد

معرفی انیمیشن جیرجیرک و مورچه

معرفی انیمیشن جیرجیرک و مورچه

سلام عزیزان همه ما دوست داریم انیمیشن نگاه کنیم و در اوقات بیکاری خود معمولا میتوانیم نگاه کنیم و سرگرم باشیم.

ایران در صنعت انیمیشن پیشرفت های زیادی داشته اما هنوز که هنوز است راه زیادی داریم تا به فتح قله ها دست پیدا کنیم.

به عبارت دیگر در سطح استاندارد های جهانی ایران هنوز به آن نقطه ی اعلا دست پیدا نکرده است.

اما همین را هم می توان به فال نیک گرفت. چراکه پیروزی مقدماتی را نیاز دارد و این طور نیست که شما ظرف یکسال به آن چیزی که میخواهید دست پیدا کنید. بلکه تلاش مستمر را می طلبد
انیمیشن جیرجیرک و مورچه، که در کشور کرواسی ساخته شده است، یک اثر انگلیسی زبان است. این انیمیشن در ژانویه سال 2023 توسط شرکت Diedra منتشر شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و معرفی بهتر درباره این کارتون، با ما همراه باشید. کارگردانان این انیمیشن لوکا روکاوینا، کریستیان میلیچ و دینو کرپان هستند. داستان Cricket & Antoinette نوشته لوکا روکاوینا و رونا زولج است و تهیه‌کنندگی آن نیز توسط دینو کرپان صورت گرفته است. علاوه بر این، کارتون جیرجیرک و مورچه تولید شده توسط شرکت Diedra است.

انیمیشن جیرجیرک و مورچه یک کارتون رمانتیک و خانوادگی است. صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن توسط تارا تالر، هرویه کچکش، فیلیپ ویدوویچ، مارکو پتریک و کاتارینا مادیرازا انجام شده است. مدت زمان این انیمیشن حدود 90 دقیقه است و در تاریخ 5 ژانویه 2023 (15 دی 1401) در سراسر کرواسی به نمایش درآمده است. شرکت Diedra مسئول پخش این انیمیشن بوده است. در این مقاله، به معرفی و بررسی جنبه‌های مختلف این انیمیشن ماجراجوئي پرداخته خواهد شد.
امیدوارم این انیمیشن خاص مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد و حداکثر استفاده از آن را ببرید توجه داشته باشید که این انیمیشن در نوع خود بی نظیر است و آن هایی که تماشا کرده اند متوجه خوب بودن این انیمیشن زیبا شده اند.

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم