مامک جمشیدی کیست؟ عکس و بیوگرافی مامک جمشیدی خواهر پژمان جمشیدی

مامک جمشیدی کیست؟ عکس و بیوگرافی مامک جمشیدی خواهر پژمان جمشیدی

مامک جمشیدی کیست؟

عکس و بیوگرافی مامک جمشیدی خواهر پژمان جمشیدی

 

در این مقاله، مامک جمشیدی، همراه با عکس ها و سابقه کارهایش و پیج اینستاگرامش، در مورد زندگی و کار او صحبت می شود. او از خانواده ای فرهنگی تبار است و پدر و مادرش هر دو معلم هستند. او مدام در کنار خانواده پژمان جمشیدی، که یک شخصیت مشهور در حوزه فوتبال و تلویزیون در ایران است، حضور داشته است. در انتخاب شغلی خود نیز، مامک جمشیدی پدر و مادرش را الگو قرار داده و به عنوان یک معلم فعالیت می کند. پدرش دانشمندی با مدرک فوق لیسانس زمین شناسی و تربیت بدنی بود و تا چند سال پیش، زمانی که در ایران بود، به عنوان یک معلم مشغول به کار بود. در یکی از پست های اینستاگرامش، پژمان جمشیدی، روز معلم را به خواست مامک تبریک گفته است.


مامک جمشیدی، خواهر پژمان جمشیدی است. او در سال ۱۳۶۱ در کرج به دنیا آمد و هم اکنون در کانادا زندگی می کند و اخیرا از ایران مهاجرت کرده است. عکس های او مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

پدر جمشیدی لایسانس زمین شناسی و تربیت بدنی را داشت. چندی پیش، مادر او از دست رفت. مامک در گذشته به عنوان یک معلم در ایران فعالیت می کرد. پژمان جمشیدی در یکی از پست های اینستاگرام خود روز معلم را به خواهر مادر تبریک گفته است.

حالا فرض کنید مامک میخواست در مورد خودش بنویسه چی میگفت؟

:))

شاید میگفت:من مامک جمشیدی هستم، خواهر کوچکتر پژمان جمشیدی. من در دهه ۶۰ به دنیا آمدم و در سالهای اخیر در چند نمایش تئاتر نقش آفرینی کرده‌ام. هم اکنون در خارج از کشور زندگی می‌کنم. به نظر می‌رسد که در زمان حضور در ایران، مامک جمشیدی در حرفه معلمی مشغول به فعالیت بوده است، زیرا پژمان جمشیدی روز معلم به او تبریک گفت.باید بگویم که مادرم در زمانی که در ایران بود، معلم بودند و پژمان جمشیدی در یکی از پست های اینستاگرامش روز معلم را به مادرش تبریک گفته است.

من در خانواده‌ای فرهنگی به دنیا آمده و پدر و مادرم هر دو معلم بودند و من نیز مانند آنها شغل شریف معلمی را انتخاب کردم.

مادرم و من در سال ۹۵ به علت بیماری از دست رفتند. من یک برادر به نام هومن دارم که سال ها در آمریکا زندگی می کند.

البته این حرف ها رو مامک نگفته بلکه من خودم رو جای اون گذاشتم و به جاش حرف زدم.

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم