فینال لیگ قهرمانان اروپا 2024 کی و کجاست؟ آیا نیویورک؟؟؟

فینال لیگ قهرمانان اروپا 2024 کی و کجاست؟ آیا نیویورک؟؟؟

فینال لیگ قهرمانان اروپا 2024 در نیویورک؟

آیا شایعه برگزاری فینال ایگ قهرمانان اروپا 2024 به واقعیت می پیوندد؟

این فینال کی برگزار می شود

فینال لیگ قهرمانان اروپا 2024 در نیویورک

چند سالی است که شایعاتی داریم پیرامون برگزاری لیگ قهرمانان اروپا در ایالات متحده آن هم نیو یورک آیا این شایعات سرانجام به واقعیت مبدل می شوند یا خیر؟

اگر یادتان باشد در سال 2018 خیلی ها بودند که از تماشای بازی ها انصراف دادند و بلیت ها را نخریدند چرا؟ چون مشکلات جغرافیایی اوضاع را به هم ریخته بود. حال اما این بار شایعات پیرامون برگزاری فینال در شهر نیویورک بالا گرفته است. این البته تنها یک احتمال نیست چرا که یوفا به شرکایش اطلاع داده که احتمال برگزاری فینال لیگ قهرمانان 2024 در نیویورک روی میز است. استادیومی که برای این کار انتخاب کرده اند. ورزشگاهی است به نام متلایف در نیوجرسی.

این ورزشگاه البته بیشتر میزبانی تیم های فوتبال اروپایی را عهده دار بوده. من به شخصه خوشبینم که فینال لیگ قهرمانان اروپا 2024 در این ورزشگاه برگزار شود تا شرایط جغرافیایی اوضاع را خراب نکند. تا کنون البته این موضوع سابقه نداشته که لیگ اروپا در خارج از آن قاره برگزار شود پس این موضوع یک شگفتانه است برای طرفداران فوتبال.

 در مورد زمان دقیق این فینال که کی هست هنوز اطلاعی نداریم به محض آگاه شدن از موضوع خبر را درج میکنیم. شاید حتی تا آخرین روزها و حتی یک هفته پیش از شروع بازی مشخص نباشد که کی اتفاق می افتد با این حال این وبسایت سعی دارد بروز تر از تمامی وبسایت ها در زمینه اطلاع رسانی باشد.

پانوشت خودمانی: یکی از علایق من به عنوان نویسنده در این وبسایت بحث داغ فوتبال است و اساسا به فوتبال علاقه ی زیادی دارم.  البته این علاقه را اکثر ایرانی ها دارند ولی خب غلظتش در من به مراتب بشتر از دیگران است. چون یک زمانی میخواستم فوتبالیست شوم

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم