فربد عشقی کیست + بیوگرافی و عکس

فربد عشقی کیست + بیوگرافی و عکس

فربد عشقی کیست؟

بیوگرافی و عکس های فربد عشقی


فربد عشقی کیست؟ فربد عشقی بازیگر سریال فوفو مسافری از کامادو است و در سال 1393 در تهران به دنیا آمده، او در این مجموعه که توسط میثم معراجی کارگردانی شده است نقش آرتا را دارد

تا حالا بازیگران زیادی در فیلم های ایرانی مطرح بودن. بعضی از اون ها از همان دوران کودکی بر سر زبان ها می افتن و حسابی معروف میشن که از این میان میشه به افرادی مثل فربد عشقی اشاره کرد او زاده تهران است و در سال 1393 به دنیا آمده  در سریال فوفو مسافری از کامادو بازی می کند. فوفو مسافری از کامادو توسط میثم معراجی کارگردانی شده است. او در سریال مذکور نقش آرتا را دارد.

این مجموعه بی نظیر مخصوص گروه کودک و نوجوان است. پاشا جمالی، سید جواد رضویان، ستاره حسینی و رضا شفیعی جم در این سریال نقش ایفا می کنند.

بگذریم به هر حال هر کی باید استعدادش از همون دوران کودکی کشف بشه شاید بعضی از شما استعدادهای زیادی داشته باشید اما این استعدادها تا حالا کشف نشده باشن

چرا چون همه چیز بنده پول و شرایط هست. ما که با فقر و بدبختی بزرگ شدیم و هیچ کسی ما رو نشناخت اما امیدوارم شما رو بشناسن و بتونید معروف تر از همیشه بشید.

یادمه زمانیکه بچه بودم یه نمایش بازی کردم اون موقع درکی از دنیای پیرامونم نداشتم اما وقتی روی سن قرار گرفتم آدم های زیادی برام دست زدن و منو تشویق کردن

شاید اگر کسی پیدا می شد که میفهمید شاید بنده هم استعدادی در زمینه بازیگری داشته باشم. در آینده فرد معروف و یک بازیگر موفق بودم.

البته اینو هم بگم خواستن توانستن هست. شما اگر چیزی رو درون خودتون ببینید احتمالا می تونید به نحو احسن اون کارو انجامش بدید خواه بازیگری باشه و یا هر کار دیگری!

استعداد یابی در کودکان ژاپنی از همون سال های اولیه تولدت مورد کنکاش و بررسی قرار میگیره و کودک ممکنه یک نابغه ورزشی باشه ولی اطلاعاتی از این موضوع نداشته باشیم.

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم