شاکر بوری کیست؟ عکس و بیوگرافی شاکر بوری

شاکر بوری کیست؟ عکس و بیوگرافی شاکر بوری

شاکر بوری کیست؟

عکس و بیوگرافی شاکر بوری

سلام عزیزان همان طور که می دانید دنیای اینستاگرام هم جای عجیبی است. عجیب از آن جهت که خیلی وقت ها باید مراقب حرف ها و گفتارهای خود باشیم. گلهی حتی طنز هم می تواند توهین تلقی شود.

برای همین است که بلاگرها باید حواسشان را بیش از پیش جمع کنند و از هر کلید واژه ای برای جذب مخاطب استفاده ننمایند.

شاکر بوری، یکی از طنزپردازان معروف آبادان، به دلیل انتقادهای سیاسی و ماجرای بازی با کفن، دستگیر شد. خبرگزاری انصاف نیوز، خبر بازداشت او را در فضای مجازی منتشر کرد.

شاکر بوری، طنزهای خود را در اینستاگرام منتشر می‌کرد و بیش از یک میلیون و سیصد هزار دنبال‌کننده داشت.

او در طنزهایش، به امور اقتصادی و سیاسی اشاره می‌کرد و نقدهایی را نسبت به مسئولان می‌کرد.

در روزهای اخیر، او طنزهایی تندی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که همین طنزها احتمالا باعث شد دستگیر شود. (البته هنوز دلیل اصلی مشخص نیست)


شاکر بوری، طنزپرداز جوانی بود که در آبادان زندگی می‌کرد. او با انتشار کلیپ های طنز خود در شبکه های اجتماعی معروف شده بود و به عنوان یک طنزپرداز شناخته می‌شد. صفحه ی او همینک در اینستاگرام یک پیج میلیونی به حساب می آید

اما در چند روز گذشته، ویدیوهای تندی را علیه مقامات در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته بود، منجر به بازداشت وی شده است. البته پیش تر از این ها هم بلاگرهایی بوده اند که عرف و خط قرمز های جامعه را آنگونه که باید رعایت نکرده بودند. این رعایت نکردن عرف معمولا با شکایت افراد سوم شخص روبرو می شود.

در هر صورت ما امیدواریم که این پسر آیادانی که توانسته است به شهرت دست پیدا کند و تمامی بلاگرهایی که در حوزه طنز کار میکنند. چهارچوبی را برای فعالیت انتخاب کنند که در عرف عمومی پذیرفته تر باشد . بگذریم امیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید

 

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم