سریال پدر گواردیولا چند قسمت است ؟ پدر گواردیولا چند قسمته؟

سریال پدر گواردیولا چند قسمت است ؟ پدر گواردیولا چند قسمته؟

سریال پدر گواردیولا چند قسمت است

 آیا میدانید سریال پدر گواردیولا چند قسمت است؟ / تعدا قسمت ها

پیش از این ها ، اگر خاطرتان باشد در مورد یک چیز صحبت کردیم و آن زمان پخش سریال پدر گواردیولا بود و گفتیم احتمال دارد که در نیمه اول سال 1402 این مجموعه پخش شود اما چرا؟

خب حوادثی که در کشور رخ داد خیلی از معادلات را به هم زد. یعنی انتاظر نداشتیم که این اتفاقات بیافتد. مثلا سیلیبریتی هایی بودند که در آتش این فضا دمیدند و بعد هم فراری شدند به کشورهای اربابانشان، به همین دلیل حتی ممکن است بعضی از پروژه های سینمایی متوقف شود.  البته من تصمیم گیرنده نیستم و صرفا دارم حدس و گمان خودم را مطرح میکنم. گاهی اوقات حدس و گمان نتیجه درستی ندارد! 🙂

خب برویم کمی در مورد پروژه ای بگوییم که سوپر استارهای ایران در آن به ایفای نقش می پردازند!

باز هم یک نام عجیب و غریب که البته من معنای آن را نمیدانم. و باید منتظر بمانیم ببینیم قرار است این نام به چه کسی اختصاص یابد. تا اینجای کار مشخص است که حمید نعمت الله آن را بازی می کند و در ژانر اجتماعی ساخته می شود. اما باید ببینیم که بعد از این ها چه خواهد شد و چه اتفاقی می افتد.

میگویند مهران مدیری نقش اصلی داستان را بر عهده دارد و البته حمید نعمت االه فیلمنامه ی این سریال ایرانی را نوشته است. این سریال هنوز در مرحله ی تولید و فیلمبرداری است و هنوز مشخص نیست چند قسمت را برای آن تدارک دیده باشند اما گفته می شود که به احتمال بسیار زیاد 15 قسمت باشد.

تا کنون حاشیه های زیادی پیرامون پدر گواردیولا بر سر زبان ها بوده است تا جایی که وبسایت فرارو گزارش داده است.  مهران مدیری 5.5 میلیارد و حمید فرخ نژاد 4 میلیارد دریافتی داشته است.

البته کسی تا کنون به این شایعات واکنشی نشان نداده است.ببینیم برای 15 قسمتی که تدارک دیده اند چه اتفاقی قرار است بیافتد.

تعداد قسمت هایی که اینجا ذکر کرده ایم فعلا بر اساس حدسیات است اما متعاقبا تغییر خواهد کرد

برای دانلود سریال اینجا کلیک کنید //دانلود سریال پدر گواردیولا//

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم