زمان پخش سریال پدر گواردیولا کی و چه روزهایی است؟

زمان پخش سریال پدر گواردیولا کی و چه روزهایی است؟

زمان پخش سریال پدر گواردیولا

زمان پخش سریال ایرانی پدر گواردیولا

راستش را بخواهید همیشه زمان پخش سریال های شبکه نمایش خانگی اهمیت داشته. بعلاوه اینکه این ها معمولا مخاطبین زیادی دارند. من در پست قبلی در مورد آهنگ تیتراژ سریال پدر گواردیولا صحبت کردم و گفتم که بهتر است به جای اینکه وقتتان را صرف شنیدن آهنگ کنید خودتان آهنگسازی را یاد بگیرید و البته روی این کار تاکید زیادی هم داشتم.

مهران مدیری یکی از سینماگران خوب ایران است. از جهت مخاطب پذیر بودن کارهایش این را می گویم. شاید از جنبه های دیگر این موضوع صحت نداشته باشد. همه ما با کارهای این هنرمند خاطره داریم. خیلی از ماها شب های ببره و البته شیر فرهاد را یادمان است.  برره پایین و برره بالا را خیلی خوب یادمان است. میگفتند (وولگولنزنگ!). آن موقع معلوم نبود کجای ایران را دارند مسخره می کنند. شاید حتی به تمسخر اقوامی می پرداختند ولی ما متوجه نبودیم.

بعد ها سریال هایی مثل قهوه تلخ را دیدم. آن موقع ها برای فروش مجموعه ها معمولا سوپر مارکت ها دخیل بودند و این در نوع خودش جذابیت هایی داشت.

جذابیت هایی که داشت این بود که همه چیز سنتی بود. نه از فیلیمو خبری بود و نه از نماوا، ولی حالا وب ایران بسیار شلوغ تر از سابق شده است. و برند های مطرحی در حال رقابت کردن با یکدیگر هستند. به نظر شما آیا این ابتدای کار است؟ یا اینکه نه ؟

به نظرم هنوز خیلی چیزها جوان است و در آینده شاهد یک تحول خواهیم بود. تحولی در ارکان و تاروپود دنیای فناوری بالاخص دنیای فناوری اطلاعات. شاید در آینده نیاز نباشد که مثلا برای دیدن سریال پدر گواردیولا برویم روبه روی فیلیمو و یا نماوا بنشینیم. من فکر میکنم که واقعیت مجازی می رود که بر تار و پود زندگی مردم حاکم بشود. زمان تقریبی پخش سریال پدر گواردیولا نیمه اول 1402 است.

بگذریم دوستان برای آگاهی از زمان دقیق پخش سریال ها بهتر است کانال تلگرام ما را فالو داشته باشید (لینک تلگرام)

برای دانلود مجموعه اینجا کلیک شود //دانلود سریال پدر گواردیولا //

در آنجا آخرین اخبار را در اختیار شما قرار می دهیم.

 

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم