تصویر پیدا نشد

سریال هایی برای قهرمان های وطن

سلام

من به شخصه خیلی دوست دارم که برای قهرمان های کرد و بختیاری سریال هایی رو بسازند به عنوان مثال سریال سنجرخان و سریال علیمردان خان از آن دسته سریال هایی محسوب می شوند که برای قهرمان های کرد ساخته شده اند. برای دانلود سریال سنجرخان تمام قسمت ها و دانلود سریال علیمردان خان همه اپیزود ها می توانید از پلتفرم های خاص در این زمینه مثل کانا استفاده کنید .

توجه داشته باشید همه ما دوست داریم فیلم و سریال ببینیم اما خب وقتش را نداریم و به اندازه کافی فرصت این را نداریم راجع به این مسائل فکر کنیم.

من به شخصه بر این باور هستم که قهرمانان ما تلاش های زیادی داشته اند.

در تمامی زمینه ها آن ها شاخص بوده اند. سریال سنجرخان و سریال علیمردان خان را رسانه می سازد تا کلستی های گذشته اش را برطرف کند.

کاستی هایی که از جنس فراری دادن مخاطب هستند. مخاطب همیشه خدا وقت ندارد که به خزئبلات پیرامونی فکر کند بلکه مخاطب می خواهد لقمه ی آماده ای را داشته باشد و کمتر خود را درگیر حواشی و احساسات بی خود بکند.

من امروز این واقعیت اساسی را اینگونه به شما می گویم. اگر تا دیروز حرف برای گفتن زیاد داشتیم. امروزمان قطعا مثل دیروز نیست. چرا که مابع و بودجه کافی را در اختیار نداریم.

منابع و بودجه هم وقتی کم باشد کار را نمی توان خیلی خوب درآورد و زرت زرد آبرویمان را می برد.

سنجرخان یک مبارز و قهرمان کرد است. این درحالی است که علیمردان خان کرد نیست بلکه بختیاری است. این ملت با تمامی اقوام و مذاهبش قشنگ است.

این ملت با تمام رنگ ها و قومیتش هایش قشنگ است.

این ملت می کوشد خود را اسیر دست بیگانه ها نکند و به شکل پیچیده ای تصمیم گیری نکند. چون میخواهد درست و اصولی بیاندیشد.

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم