تصویر پیدا نشد

سریال فراری | داستان، بازیگران و تعداد قسمت های فراری

سریال فراری را بهتر بشناسیم

سریال “فراری”، یکی از سریال های جدیدی است که در حال ساخت و تولید است. خلاصه داستان این سریال درباره آدم‌های مسئولیت پذیر در دهه ۷۰ می‌باشد. تعداد زیادی لوکیشن (محل فیلمبرداری) در این سریال استفاده شده و هر دو روز یک لوکیشن جدید برای تصویربرداری انتخاب می‌شود. پل خشتی شهرستان لنگرود و لاهیجان و جاده‌های شهریار و رباط کریم استان تهران نیز از جمله محل هایی هستند که تصویربرداری سریال در آن‌ها انجام شده است. تیم طراحی دکور و تصویرسازی نیز برای ایجاد فضا و حال و هوای دهه ۷۰ زحمات بسیاری کشیده و پس تولید سنگینی نیز برای نزدیک کردن فضا به دوران مورد نظر انجام شده است. در این سریال، شخصیت اصلی جوانی به نام هادی است که نوجوانی است و این سریال نخستین تجربه بازیگری اوست. علاوه بر این، در ادامه سریال بخش‌های دیگری نیز از دهه ۷۰ عرضه خواهد شد و همچنین یکی از بخش‌های سریال در مورد ورزش کشتی است.

داستان سریال فراری

به طور کلی، کارگردان سریال “فراری” بر تأکید است که این سریال در واقعیت به نحوی آزادانه به زندگی یکی از شهیدانی که در دفاع از مقام حرم تلاش می کردند، می پردازد و در حقیقت داستان نیروهای مقاومت در حرم و زندگی آنان را به تصویر می کشد. این مجموعه بر اساس خاطرات و داستان های واقعی ساخته شده است و بطور آزاد تولید شده است. هدف اصلی این سریال گوش دادن به داستان زندگی شهدای مدافع حرم و نمایش زندگی واقعی آنان و همچنین بازگو کردن قصه هایی اجتماعی است.

طبق گفته کارگردان، چیزی که از برتری همه شهدای مدافع حرم میگردد، مسئولیت پذیری و  عدم بی تفاوتی آنها نسبت به جامعه است.

سریال فراری چند قسمت است؟

مجموعه داستانی “هادی” است که به عنوان یک اثر قهرمانی با محوریت نوجوانان ساخته شده است. این مجموعه در ۵ فصل تقسیم شده است و در آن، زندگی فردی با نام “هادی” در دو مقطع زمانی بررسی می‌شود. برای فصل‌های اول، تعداد 35 قسمت در نظر گرفته شده است.

بازیگران سریال فراری؟

بازیگران سریال فراری به شرح زیر هستند

افشین آقایی، جواد خواجوی، حسین اوجاقلو، هدایت هاشمی، نسرین بابایی، مجید پتکی، شهین تسلیمی، حسین رفیعی، شهروز آقایی‌پور، بهار نوحیان

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم