سریال سقوط / زوال خاندان آشر + (نظرات شما)

سریال سقوط / زوال خاندان آشر + (نظرات شما)

نظرات در مورد سریال سقوط / زوال خاندان آشر

سریال سقوط خاندان آشر و نظر مخاطبان پیرامون سریال

سلام عزیزان لطفا کسانیکه این سریال رو می بینن نظرات خودشون رو پیرامونش بنویسم

نظرات شما در مورد سریال سقوط خاندان آشر به بیننده کمک می کنه که آیا سریال رو تماشا کنه و یا نه
مایک فلانگان، با الهام گرفتن از کتاب ادگار آلن پو به نام “زوال خاندان آشر”، قصد دارد سریال ترسناک جدیدی با همکاری نتفلیکس بسازد. این سریال با عنوان “زوال خاندان آشر” (The Fall of the House of Usher) و الهام گرفته از داستان کوتاه نویسنده معروف ادگار آلن پو، شامل ۸ قسمت خواهد بود.

این همکاری پنجمین تجربهٔ مایک فلانگان با نتفلیکس است و وی در نظر دارد از چند اثر دیگر آلن پو نیز الهام بگیرد. علاوه بر مدیریت تولید، مایک فلانگان ۴ قسمت از سریال را کارگردانی کرده و همچنین مایکل فیموگناری، همکار وی در سریال‌های اخیرش، ۴ قسمت دیگر را جلوی دوربین به اجرا درآورده است.

در چند سال اخیر، مایک فلانگان به یکی از چهره‌های برجستهٔ ژانر ترسناک تبدیل شده است و اغلب آثار وی بر اساس رمان‌های ادبی ساخته شده است. با این حال، وی با الهام گرفتن از منابع دیگر، سبک شخصی خود را نمایان کرده است.

سریال “تسخیر در عمارت هیل” که بر اساس رمانی با همین نام اثر شرلی جکسون ساخته شده است، در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. همچنین، سریال “تسخیر در عمارت بلای” که مبتنی بر رمان “پیچش پیچ” نوشته هنری جیمز است، در سال ۲۰۲۰ به نمایش درآمد.

از طرف دیگر، سریال “مراسم نیمه‌شب” که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد و موفقیت قابل توجهی برای نتفلیکس به همراه داشت، فلانگان را به مجددا به صحنه رساند.

در این سریال، فلانگان تفکرات و نگرانی‌های خود درباره مکان بشر در جهان را با ضبط آروم، فضای فوق العاده و دکوراسیون استثنایی به تصویر می‌کشد. لازم به ذکر است که فلانگان قصد دارد تا در سال آینده، سریالی به نام “کلاب شبانه” اثر کریستوفر پایک را تولید و منتشر کند.

 

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم