سریال سرگیجه چند قسمت است؟

سریال سرگیجه چند قسمت است؟

سریال سرگیجه چند قسمت است؟ تعداد قسمتهای سریال سرگیجه چن تاست؟

سرگیجه را آخرین اثر بهرنگ توفیقی تا تاریخ دی ماه 1401 می دانند. این مجموعه یک مجموعه ی راز آلود است و در مورد درگیر شدن پیمان با کامران است. گمان بر این می رود که شاید پیمان، کامران را کشته باشد. این ماجراجویی تا آنجا پی می رود تا پیمان زندگی اش تمام شود

از جمله بازیگران این مجموعه می توان به شبنم مقدمی، حامد بهداد-هومن سیدی-مهراوه شریفی نیا-هادی حجازی فر-شایسته سجادی-میلاد معیری-عرفان ناصری و… اشاره کرد.

در هر صورت گمانم بر این است که سریال زیبای سرگیجه هم مانند آقازاده پرمخاطب خواهد شد. چرا که آن روزها بهرنگ توانست بود آقازاده را به همگان معرفی کند. اینکه سریال آیا بتواند مانند آقازاده پرمخاطب باشد به قسمت های آتی داستان ربط دارد. اما من فکر میکنم این اثر نیز پرمخاطب و البته جذاب است.

طبق آخرین بررسی هایی که توسط رسانه ادیب فاضل به عمل آمده است. سریال سرگیجه در 20 قسمت آماده شده است. البته ممکن است در مونتاژ و یا حتی تدوین چندین قسمت به آن اضافه شود. دوستان عزیز پیش از این ما مطالبی داشتیم تحت عنوان دانلود آهنگ تیتراژ سریال سرگیجه و دانلود سریال سرگیجه لطف کنید از آن مطالب هم بازدید کنید. ضمن اینکه هر دو شنبه ساعت 20 لینهای دانلود روی سایت ما قرار داده می شوند.

دانلود تمامی قسمتهای سرگیجه در لینک زیر

در هر صورت ما امیدواریم که شما عزیزان از این سریال بیست 20 قسمتی نهایت لذت را ببرید. من خودم به ژانرهای معمایی و رازآلود علاقه ی زیادی دارم. امیدوارم برای شما نیز این گونه باشد.

این نکته را به یاد داشته باشید. در صورتیکه که میخواهید چندین قسمت را با هم ببینید اشتراک نماوا تهیه کنید. اما اگر میخواهید قسمتها را به صورت تکی ببینید. و سر فرصت برای دیدن اپیزودها آماده شوید. پیشنهاد من این است از سایت هایی مثل ادیب فاضل استفاده کنید. درد.د بر شما

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم