دانلود آهنگ تیتراژ سریال سرگیجه / (پایانی /ابتدایی)

دانلود آهنگ تیتراژ سریال سرگیجه / (پایانی /ابتدایی)

دانلود آهنگ تیتراژ سریال سرگیجه

دانلود تیتراز سریال سرگیجه (پایانی)

تیتراژ ابتدایی به زودی

ابتدا باید بگم که برای دانلود سریال سرگیجه می توانید از سایت ما اقدام کنید و نه فیلمو و نماوا ::: در ثانی باید بگویم به عنوان یکی از نویسندگان وبگاه ادیب فاضل سریال زیاد نگاه میکنم. تا بتونم مطلب بنویسم. راستشو بخواهید یکی از دغدغه های ایرانی ها مساله تفریح و سرگرمی هست. ایرانی ها ملتی هستند که عموما دوست دارند در جمع حضور داشته باشند در اوقات فراغت هم به دیدن سریال و فیلم میپردازند که این در نوع خودش جالب توجه هست.

سریال سرگیجه را بهرنگ توفیقی کارگردانی کرده است و در حال حاضر خیلی از وبسایت ها در حال اشاعه ی لینک های دانلود این سریال هستند. البته لینکهای دانلود قانونی که توسط سایت های همکاری در فروش عرضه می شوند.

به شخصه بر این باورم از روی آهنگ تیتراز سریال سرگیجه و هر سریال دیگری تا حدودی می توان به متن و ماهیت و حتی خط داستانی آن پی برد . البته آهنگ های تیتراژ بی ربطی را هم دیده ایم ولی خب. با ربط ها خیلی خیلی خیلی بیشتر بوده اند. مثلا یک سریال عاشقانه را از روی آهنگ تیتراژ آن می توان فهمید که عاشقانه است. من خودم گاها پیش آمده که قبل از مشاهده یک مجموعه ابتدا سعی میکنم موسیقی آن را گوش بدهم و سعی کنم با ماهیت آن پی ببرم. که البته این کار را فقط موسیقی شناس ها می توانند انجام بدهند.  اما میخواهم یک پیشنهاد هم به شما بدهم. وقت خودتان را در سایت های سرگرمی هدر ندهید. سعی کنید پیوسته یاد بگیرید و دانش خود را ارتقا بدهید. یاد گرفتن به شما کمک می کند تا بتوانید زندگی بهتری داشته باشید حتی پولدار تر باشید. علم زیستن در جامعه بیش از آنکه دانش نیاز داشته باشد به تجربه نیازمند است. و البته مهارت نیز یک بال تجربه محسوب می شود. ما به زودی آموزش هایی را در صفحه ی اول سایت خود قرار می دهیم که یقینا به در  شما می خورد. سربلند باشید

برای دانلود تمامی قسمت های این سریال روی آیکون زیر کلیک کنید

download

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم