سامان تورانیان کیست؟ بازیکن فوتبال استقلال (سن و قد، عکس و بیوگرافی و همسر)

سامان تورانیان کیست؟ بازیکن فوتبال استقلال (سن و قد، عکس و بیوگرافی و همسر)

سامان تورانیان کیست؟

عکس و بیوگرافی سامان تورانیان را در این مقاله ببینید.

در این پلتفرم آموزشی تفریحی پیوسته دوست داریم در خصوص مسائل مختلف از جمله بیوگرافی چهره ها اطلاعاتی را کسب کنیم. با ما همراه شوید.

سامان تورانیان، که در تاریخ ۲۱ آذر ۱۳۸۰ در شهر کرمان به دنیا آمد، فعالیت خود را در ورزش فوتبال آغاز کرد.

قد سامان تورانیان

او با قد ۱٫۷۷ متری خود در پست مدافع به عنوان عضو تیم استقلال تهران و همچنین تیم ملی والیبال ایران، به بازی می پردازد. این بازیکن اصالتا از شهر کرمان است و در حال حاضر به عنوان عضو تیم استقلال تهران فعالیت می کند.

سامان تورانیان بازیکن فوتبال ۲۱ آذر ۱۳۸۰ در کرمان متولد شد. او دارای قد ۱٫۷۷ m در پست مدافع برای باشگاه استقلال تهران و تیم ملی والیبال ایران بازی می کند. وی اصالتا اهل کرمان می باشد و هم اکنون در تیم استقلال تهران مشغول فعالیت است

سامان تورانیان، بازیکنی از شهر کرمان، فوتبال را از آکادمی باشگاه مس کرمان آموخت و در رده پایه به دنیای حرفه وارد شد. در سن نوجوانی، وی با استعداد خود در تیم‌های لیگ برتری به نمایش گذاشت. سابقه بازی در تیم ملی امید و همچنین تیم مس کرمان در کارنامه او جای دارد. وی بازیکنی است که در گذشته به شهرتی درخشان در تیم مس کرمان دست یافت و این شهرت او را به تیم ملی فوتبال سوق داد.

استقلال تهران، باشگاه کنونی تورانیان است. او پیش از این در مس کرمان و تیم ملی امید بازی کرده است. در نقل و انتقالات ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، او با عقد قرارداد رسمی به استقلال تهران پیوست.

سن سامان تورانیان +همسر

سامان تورانیان، مجرد و با سن کمی در دهه هشتادی زندگی می‌کند و تاکنون ازدواج نکرده است.

سامان تورانیان در بازه زمانی بین سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۳ عضو تیم فوتبال مس کرمان بوده و در طول این مدت، در ۴۱ بازی توانسته ۲ گل به ثمر برساند. او همچنین دعوت به تیم ملی امید و تیم ملی فوتبال ایران نیز دریافت کرده است. با این حال، مهمترین دستاورد تورانیان این است که به عنوان چهارمین بازیکن تاریخ فوتبال کرمان محسوب می‌شود که در یک بازی رسمی پیراهن تیم ملی بزرگسالان فوتبال ایران را بر تن کرده است. همچنین، در رقابت‌های لیگ برتر این فصل، تورانیان با پشتوانه بازی‌های پُرشماری خود در ترکیب تیم مس کرمان، یکی از نفرات قابل اعتماد فرزاد حسینخانی بوده است.

سامان تورانیان که اهل کرمان است، یکی از بازیکنان جوان فوتبال در ایران است. او در تیم ملی امید شرکت کرده است و در آن تیم ۴ بازی انجام داد. سپس توسط کارلوس کیروش به تیم ملی بزرگسالان پیوست. او برای اولین بار در بازی دوستانه مقابل نیکاراگوئه به میدان رفت و در دقیقه ۷۵ از آن بازی، سامان تورانیان وارد زمین شد و یک بازی کوتاه انجام داد.

هم اکنون، سامان تورانیان در لیگ برتر خلیج فارس برای باشگاه فوتبال استقلال و همچنین در تیم ملی امید ایران فعالیت می‌کند.

سامان از تیم مس کرمان به استقلال تهران با درخواست جواد نکونام پیوست. او درخواست جواد نکونام را داراست که به استقلال تهران بپیوندد و قرارداد خود را در ماه شهریور ۱۴۰۲ به صورت رسمی امضا کرده است.

این بازیکن فوتبال که در تیم مس کرمان به عنوان مدافع راست بازی می‌کرد، بعد از مورد توجه جواد نکونام در اوایل فصل نقل و انتقالات، تمرینات خود را با استقلال آغاز کرد و در نهایت با دریافت رضایت‌نامه از تیم مس کرمان به استقلال پیوست. او قادر است در هفته سوم لیگ برتر در بازی با سپاهان به تیم آبی بپیوندد و در آن بازی مشارکت کند.

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم