تصویر پیدا نشد

ساعت پخش و تکرار سريال  يلدا  از شبکه تماشا + روزهای پخش

ساعت پخش و تکرار سريال  يلدا  از شبکه تماشا 

این سریال یک سریال اجتماعی، خانوادگی و درام است که توسط حسن میرباقری کارگردانی شده و الهه میرباقری و آزاده محسنی آن را نوشته‌اند. تهیه‌کننده این سریال بهروز خوش‌رزم است. در سال ۱۳۹۱ بار اول این سریال از شبکه یک پخش شد و با استقبال خوبی مواجه شد. در حال حاضر قرار است که این سریال دوباره از شبکه تماشا پخش شود و جایگزین سریال شاهرگ شود.

توی این سریال، حاج محمدعلی زاهدی که به مندلی مشهوره، سال‌هاست تعزیه خوانی رو در شهرستان بسطام انجام میده.
او حس میکنه که گذشته‌ای کار رو اشتباه کرده و به همین دلیل تنهایی و آشفتگی رو تجربه میکنه و فرزندانش هم از اصالت خودشون دور شدن.
وقتی که به مرگ نزدیک میرسه، گذشته‌اش رو بررسی میکنه تا دلایل این همه مشکل رو پیدا کنه. در نهایت، حاج محمدعلی زاهدی از حاج رضا درخواست میکنه
که بعد از مرگش، به تعزیات سر و سامان بده. بعد از درگذشت حاج محمدعلی در آستانۀ محرم، فرزندانش با عقاید و باور‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌های متفاوت، از همه جا جمع میشن و اتفاقات جدیدی رخ میده.
سریال یلدا از شبکه تماشا هر شب ساعت ۲۳ پخش می‌شود و روز بعد ساعت ۵ صبح، ۱۱ ظهر و ۱۷ نیز تکرار می‌شود. هنرمندانی مانند حمید عطایی، فریدون امیرعبدالهیان، حامد میرباقری، سحرناز افتاده، چنگیز جلیلوند و اسماعیل خلج در این سریال حضور دارند. امیدوارم لذت ببرید.



	
					
درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم