زهرا شهرکی کیست؟ /عکس و بیوگرافی زهرا شهرکی ملقب به سیما ثابت

زهرا شهرکی کیست؟ /عکس و بیوگرافی زهرا شهرکی ملقب به سیما ثابت

: زهرا شهرکی ملقب به سیما ثابت، مجری معروف ایران اینترنشنال، در حال حاضر از ایران جدا شده است. زهرا شهرکی از طایقه شهرکی و سیستان و بلوچستان بود و از سال ۲۰۱۸ در شبکه ایران اینترنشنال به فعالیت می‌پرداخت.

زهرا شهرکی، ملقب به سیما ثابت، مجری ایران اینترنشنال است. او اعلام کرده است که از همکاری با این شبکه ماهواره ای جدا شده است. این اعلام در مرداد ماه ۱۴۰۲ صورت گرفته است. همچنین، جداشدن سامان رسول‌پور، مجری دیگر ایران اینترنشنال، امروز مورد توجه خبرهای داخی و خارجی قرار گرفته است.زهرا شهرکی، ملقب به سیما ثابت، مجری ایران اینترنشنال است. او اعلام کرده است که از همکاری با این شبکه ماهواره ای جدا شده است. این اعلام در مرداد ماه ۱۴۰۲ صورت گرفته است. همچنین، جداشدن سامان رسول‌پور، مجری دیگر ایران اینترنشنال، امروز مورد توجه خبرهای داخی و خارجی قرار گرفته است.

: روزنامه‌ی دولت (ایران) در بیانیه‌ای معتقد است که پس از گذشت کمتر از یک سال از اغتشاشاتی که در پاییز سال گذشته با برنامه‌ریزی وسیع امنیتی و رسانه‌ای غرب رخ داد، اخبار متعددی درباره اختلافات، بریدن پیوندها و اضمحلال به اصطلاح جریان‌های اپوزیسیون منتشر می‌شود.: سامان رسول‌پور و زهرا شهرکی ملقب به سیما ثابت از مجریان و برنامه سازان شبکه ضدایرانی اینترنشنال، آخرین نمونه از جداشدن از این شبکه هستند.

: با اشاره به خدمت افراد این گروه به سرویس‌های امنیتی خارجی، یک چهره ضدانقلاب اظهار داشت: “آنها به طور مالی به جایی رسیده‌اند که حاصل صدقه مردم یا از طریق از بین بردن خون جوانان ایرانی است، اما شهرت خود را از دست داده و دیگر در رسانه‌ها به اجتماعیت خود نمی‌پردازند.”

رضا تقی‌زاده در حالی که با یک شبکه سلطنت‌طلب صحبت می‌کرد، به جداشدن سامان رسول‌پور اشاره کرد و ادعا کرد که او یکی از عناصر پشت پرده شبکه اینترنشنال است. همچنین اعلام شد که جوانی که خود را زهرا شهرکی می‌نامید و سابقاً با نام سیما شناخته می‌شد، از این شبکه جدا شده است. رضا تقی‌زاده ادامه داده و تاکید کرده که این دو شخص نمی‌توانند به سادگی از شهرت رسانه‌ای خود کناره بگیرند و اظهار کرده است که آنها تعریف و تمجید خود را از دست داده و در شکست و آبروی خود قرار گرفته‌اند.

زهرا شهرکی (سیما ثابت)، فارغ‌التحصیل لیسانس علوم سیاسی از دانشگاه آزاد تهران مرکز، فوق‌لیسانس علوم سیاسی و روابط بین‌الملل از دانشگاه خبر، و دکتری علوم سیاسی با گرایش مطالعات خاورمیانه از دانشگاه لندن و عضو هیئت علمی این دانشگاه است. سیما ثابت به عنوان خبرنگار ارشد و مجری برنامه تحلیلی چشم‌انداز، در شبکه ایران اینترنشنال (به عنوان یک شبکه ضدانقلاب) از سال ۲۰۱۸ فعالیت می‌کند و قبل از این تاریخ نیز بخش‌های خبری و برخی برنامه‌های ویژه را در شبکه ایران اینترنشنال برعهده داشت.

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم