تصویر پیدا نشد

زمان و روزهای پخش سریال مادر خوانده + ساعت پخش

زمان پخش و روزهای پخش سریال مادرخوانده

سریال مادر خوانده چه روزهایی پخش می شود

قبل از اینکه بخواهید در مورد سریال مادرخوانده بیشتر بدانید باید یاد آوری کنم که مهران مدیری قصد داشت با پدر خوانده در خدمت شما باشد اما معلوم نیست چه اتفاقی افتاد …

امیدواریم هر چه سریع تر سریال زیبای مهران مدیری هم پخش شود  و همه ما بتوانیم لحظات خوبی را در کنار صفحات رایانه و یا موبایل خود سپری کنیم …
سریال مادرخوانده که با بازی آناهیتا درگاهی است، به زودی از شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد. برای اطلاع از تاریخ انتشار و روز پخش سریال مادرخوانده، با ما همراه باشید. تصویر جدیدی که از سریال مادرخوانده با بازی آناهیتا درگاهی منتشر شده است، نشان دهنده اولین تست گریم بازیگر اصلی این سریال است. قسمت اول سریال مادرخوانده به نویسندگی و کارگردانی امیر پورکیان و تهیه‌کنندگی مهدی یرار به زودی در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد. هواداران این بازبگیر کنجکاو هستند که زمان پخش سربال ایرانب مادب خوابده راب بفعلید.

آناهیتا در این سریال نقش “مادر خوانده” را بازی کرده است. او یکی از کاراکترهای منحصر به فرد و متفاوت در سینما و تلویزیون در سال‌های اخیر بوده است. بازیگران دیگر این سریال شامل بهاره کیان‌افشار، پژمان بازغی، شهاب مظفری، هامون سیدی، علی استادی، حسین مهری، مجید نوروزی، آیدا ماهیانی، حامد رسولی (با معرفی)، ستاره پروین و بهزاد هاشمی و … هستند.

آمیر پورکیان، کارگردان سریال محبوب “ممنوعه” که توسط برادران یاری تهیه شده است، در سریال جدید “مادر خوانده” داستانی پیچیده و چند وجهی را با روش جدیدی روایت می‌کند. هنوز خلاصه داستان این سریال به طور کامل مشخص نشده است.
زمان پخش و روزهای پخش سریال مادر خوانده

این سریال یکی از تولیدات موسسه “سرو رسانه پارسیان” است و به زودی در شبکه تلویزیون خانگی پخش خواهد شد.

توجه داشته باشید که این مجموعه به احتمال زیاد با اقبال گسترده مخاطبان همراه شود

 

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم