دنیا دادرسان کیست؟ + عکس و بیوگرافی دنیا داد رسان

دنیا دادرسان کیست؟ + عکس و بیوگرافی دنیا داد رسان

دنیا دادرسان کیست ؟

عکس و بیوگرافی دنیا داد رسان


دنیا دادرسان خواننده ای است که در سال 1376 و در شهر تهران به دنیا آمده است. همسر این خواننده سروش صادقی است. او همینک در ملبورن استرالیا سکونت دارد

دادسان در محله پونک تهران به دنیا آمده! در ایتدا به مالزی رفته و سپس ساکن استرالیا شده. سال 94 بود که داد رسان با فعالیت در اینستاگرام توانست به شهرت برسد. سپس در سال 1402 با سروش رضایی ازدواج کرد

گفته می شود که سروش رضایی و دنیا داد رسان از همان ابتدا با یکدیگر رابطه ی خوبی داشته اند و همینک زندگی خوب و خوشی در کنار یکدیگر دارند.

دنیا به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد و آهنگ هایی را به این زبان اجرا کرده است. به طوری که آهنگ میدونی دوستت دارم رو با همکاری علی لباسچی تنظیم کرده است.

در هر صورت می توان گفت که این روزها علاقه محرک همه چیز است. درست است که این فرد موفق در ایتدا در کلیپ های فان بازی میکرده و دابسمش اجرا می کرده با این حال اکنون برند خودش را دارد و به شیوه ی خودش عمل می کند و نه به شیوه ی دیگران، دنیا داد رسان از کودکی علاقه ی زیادی به پیانو زدن و  خوانندگی داشته و پیانو زدن را تحت نظر فرخ اصانلو آموزش دیده است. گروه سه نیک اولین آهنگ او را در سال 2014 و در استرالیا منتشر کرده اند

او همچنین در وینتر فستیوال وانیترنا نظر تماشاچیان بسیاری را به خود جلب کرده است

دنیا دادرسان، بازیگر معروف سریال خط سفید، از سن ۷ سالگی وارد دنیای سینما شد و شهرتی برای خود به دست آورد. او در سن ۸ سالگی آموختن پیانو را از استاد فرح اصانلو آغاز کرد و تا سن ۱۲ سالگی در این راستا پیشرفت کرد. از ۱۵ سالگی علاقه‌ی وی به موسیقی به اندازه‌ای بزرگ شد که تصمیم گرفت در این حوزه حرفه‌ای فعالیت کند. اولین آهنگی که وی با گروه سه نیک، به همراه ملودی استاد جواد معروفی و تنظیم آرش کیان ضبط کرد، منجر به انتشار نخستین آلبوم او با عنوان “دنیا” شد که به پذیرش خوبی از سوی هوادارانش نیز رسید. پس از مدتی، دنیا از بند سنیک جدا شد و اولین کاوری که اجرا کرد، کاور آهنگ “All Of Me” از John Legend بود. همچنین در طول تعامل با بند، او به همراه سنیک در شب‌های موسیقی ملبورن و همچنین در یک اجرای پرشین فر شرکت کرد. برای دنیا، یکی از عوامل کلیدی در موفقیت در موسیقی، علاقهٔ خانواده‌اش به موسیقی بود که آن را به عنوان یکی از فعالیت‌های اصلی روزمرهٔ خود داشتند.

دنیا در سال ۱۳۸۹ و در شانزده سالگی با خانواده‌اش به کوالالامپور مالزی مهاجرت کرد. به همین سن که دانش‌آموز عادی بود، ماجراها و تغییرات زندگی را تجربه می‌کرد. اما در این مسیر، هیچوقت انگیزه و علاقه‌اش را به خوانندگی از دست نداد. در سن ۱۵ سالگی، فرصتی مناسب پیش آمد و او به ملبورن استرالیا رفت. این تغییر، پراکنده کردن دلش به افتاد و او در همین سن تصمیم گرفت به کار خواندن پرداخته و در این کشور به خوانندگی پرداخت. به شدت تلاش کرد و صدایش را به مردم استرالیایی شناسانید تا شروع به دستاوردهای بزرگ کند.

یکی از روزهای سال ۱۳۹۴، او با استفاده از اینستاگرام که در آن زمان در میان ایرانیان رواج یافته بود، آهنگ‌های ایرانی و خارجی خود را منتشر کرد. خبرساز شد و او به شهرت رسید. هم‌زمان با ترویج موسیقی‌اش، در موسیقی اکلتیک استرالیا نیز سر و کله می‌زد و در آکادمیک استرالیا فعالیت می‌کرد. اما خواننده بانفوذ، دست خود را از این گروه جدا کرد و تمرکزش را به آهنگ‌های تنهایی انتقال داد.

آهنگ اولی که با گروه سه نیک خواند، “خواب‌های طلایی” بود. این آهنگ باعث جلب توجه مخاطبان بسیاری شد و به طور خاص، خوانندگان و مجریان ایرانی آن را تحسین کردند. اما بزرگترین پیروزی او در آهنگ “کو تا بیاد” بود که بیش از ۲۳ میلیون بار در رادیو جوان پخش شد. این آهنگ به خوبی به گوش مردم رسید و تماشاگران رادیو جوان برای شنیدن آن صبورانه منتظر می‌ماندند. همچنین موزیک ویدیوی این آهنگ بیش از ۱ میلیون بازدید در یوتیوب و ۹ میلیون بازدید در رادیو جوان دارد.

در هر صورت، دنیا با صدایی دلنشین و متفاوت از همه دل‌ها برداشت می‌کند. هر آهنگی که به رسمیت شناخته شود، به عنوان دستاورد عظیم و برجسته او در دنیای موسیقی در نظر گرفته می‌شود. مردم به انتظار اثرهای دیگر این هنرمند حرفه‌ای هستند و منتظرند تا او با هر روز گذشته، خود را بیشتر از قبل به رشد و پیشرفت بگذارد.

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم