دانلود قسمت 7 و 8 سرگیجه / سریال سرگیجه قسمت هفتم و هشتم

دانلود قسمت 7 و 8 سرگیجه / سریال سرگیجه قسمت هفتم و هشتم

دانلود قسمت 7 و 8 سرگیجه

دانلود سریال سرگیجه قسمت های هفتم و هشتم

چند سالی هست که تب و تاب سریال های نمایش خانگی حسابی بالا گرفته و دیگر مثل قدیم نیست که همه ما بشینیم پای رسانه ملی و جومونگ و اوشین نگاه کنیم..جامعه از این لحاظ به نظرم در حال تحول است. یعنی میل دارد به سمت دیگری. خودم را مثال بزنم زمانی بود عشم دیدن مجموعه های مثل افسانه شجاعان و لیچان از تلوزیون بود اما الان خوب ذائقه م بعد از گذشت این همه سال تغییر کرده قبل از اینکه برویم لینکهای دانلود قسمت 7 و 8 سریال سرگیجه را در همین نوشتار درج کنیم. بهتر است سری به قسمت 5 و 6 سریال سرگیجه را در همین سایت تماشا کنید.

در این مجموعه کاراکتری مثل حامد بهداد به ایفای نقش می پردازه! من به شخصه بازی حامد بهداد رو دوست دارم. کمی خشک هست ولی روی هم رفته بازی خوبی دارد و من حدس میزنم حضورش در سرگیجه به هرچه بیشتر دیده شدن آن کمک می کند. البته ستاره های سینمایی دیگری هم هستند که بازی آن ها را بیشتر دوست دارم. به عنوان مثال من بازی جواد عزتی را خیلی بیشتر از جناب بهداد دوست دارم چرا؟؟؟ خب دلیلش را در ادامه ذکر میکنم.

به نظر شما اگر کسی توانایی بازی کردن هم در نقش طنز و هم در نقش جدی را داشته باشد. این انسان یک فوق ستاره به حساب نمیاد؟؟؟

طبیعتا چنین آدمی یک فوق ستاره سینما و تلوزیون است برای همین بود که گفتم من بازی های جواد عزتی را خیلی بیشتر می پسندم. مالک در زخم کاری واقعا کولاک به پا کرد. جوری که در اینستاگرام خیلی زیاد از این کاراکتر صحبت می شد.

بنده خدا خودش هم فکر نمیکرد چقدر زیبا بازی کرده…جواد جان تو واقعا یک اسطوره ای قدر خودتو بدون. خب دیگه دوستان در آخر کار دوست داریم لینک های دانلود قانونی سر گیجه را درک کنیم. شاد باشید

دانلود قسمت 7 هفتم سریال سرگیجه

دانلود قسمت 8 هشتم سریال سرگیجه (یک هفته دیرتر)

 

دانلود تمامی اپیزودها با کلیک روی آیکون زیر

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم