دانلود قسمت 5 و 6 سرگیجه / سریال سرگیجه قسمت های پنجم و ششم

دانلود قسمت 5 و 6 سرگیجه / سریال سرگیجه قسمت های پنجم و ششم

دانلود قسمت 5 و 6 سرگیجه

دانلود سریال سرگیجه قسمت های پنجم و ششم

سلام عزیزان !

این روزها حالتون چطوره خوش میگذره؟ نگید که جیب هاتون خالیه و آه در بساط ندارید که ناراحت میشم. دوست دارم زیر پای همه تون پورش و لامبورگینی باشه. دوست دارم اینقدر از نظر فکری، فکر شما راحت باشه که هر از چند گاهی به تمام دنیا مسافرت کنید.

با مردم و فرهنگ های مختلف آشنا بشید و خلاصه کیف دنیا رو بکنید. عزیزان من …زندگی خیلی سریع می گذره! سعی کنید از ثانیه به ثانیه زندگی خودتون استفاده کنید. احتمالا وقتی دارید این نوشتار رو می خونید قسمت 3 و 4 سرگیجه رو دیده باشین. اما میخوام یک توصیه دوستانه کنم.

همراه به همون نسبتی که برای تفریح و سرگرمی وقت میذارید برای آموزش دیدن هم وقت بذارید. اصلا پلتفرم ادیب فاضل به همین منظور توسعه پیدا کرده که که آموزش های مفیدی رو برای شما عزیزان تولید کنه. آموزش هایی که می تونه به کیفیت یادگیری شما کمک زیادی کنه.

اینو به این دلیل ذکر میکنم چون اکثر قریب به اتفاق وبسایت ها! ویدیوهای آموزشی نه چندان مرغوب و بی کیفیتی رو تولید میکنن. دوستان خوب من این وبگاه پیش از اونکه تفریحی و در مورد دانلود سریال باشه در مورد آموزش هست. به زودی دوره هایی رو برای کاربرها فراهم میکنیم که بترکونن.

وقتی شما به کمک این دوره ها سطح آگاهی خودتون رو ارتقا بدین می تونید پول بیشتری رو در بیارید و احتمالا بتونید زندگی شاد تری رو هم تجربه کنید.

البته این موضوع همیشه هم صدق نمیکنه من با وجود اینکه درآمد نسبتا بالایی دارم . اما یکبار به خاطر درد ناشی از سنگ کلیه بسیار اذیت شدم و امیدوارم دیگه اونو تجربه نکنم. خواستم به شما یاد آوری کنم رکن اصلی خوشبختی اول سلامتی هست! دوم ارتباطات و سوم پول هم داشته باشی دیگه عالیه….بگذریم 🙂

 

دانلود قسمت 5 پنجم سریال سرگیجه

دانلود قسمت 6 ششم سریال سرگیجه (یک هفته دیرتر)

 

دانلود تمامی اپیزود ها با کلیک روی آیکون زیر

 

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم