دانلود قسمت 37 و 38 آتش و باد

دانلود قسمت 37 و 38 آتش و باد

دانلود قسمت 37 و 38 آتش و باد

دانلود سریال ایرانی آتش و باد قسمت 37 و 38

امروز صبح وقتی از خواب پا شدم سراسر انرژی بودم و می دونستم قراره یک اتفاق خوب بیافته بالاخره یه اتفاق خوب افتاد و پلتفرم آموزشی ادیب فاضل منو به عنوان نویسنده دائم انتخاب کرد. خیلی ذوق و شوق دارم برای این اتفاق که افتاده و راستش رو بخواهید خیلی خوشحال هستم و اساسا در پوست خودم نمی گنجم.

چون به من گفته بودن خودتو باید به عنوان یک نویسنده ثابت کنی تا ببینیم آیا چیزی در چنته داری یا نه مثلا اگر بخوای در مورد قسمت 37 و 38 سریال آتش و باد مطلبی بنویسی چطور می نویسی! و من پوسته از تخیلات خودم در حوزه نویسندگی استفاده میکنم تخیلاتی که تا الان هم انصافا خوب جواب دادن در قسمت 37 و 38 آتش و باد باز چه تحرکاتی رو از پسر حرومزاده خان خواهیم دید؟ سرخو قراره چیکار کنه که همه رو آچمز و عصبانی کنه؟ تا حالا بهش فکر کردید؟

نمی خواد فکر کنید چون قابل حدس هست و اساسا سریال ها و فیلم های ایرانی رو جوری می سازن که برای همه ما حدس زدنش آسون باشه و نخواهیم خودمون رو به دردسر بندازیم.

معمولا سریالهای ایرانی فیلمنامه های سنگینی ندارن و از پیچیدگی خاصی برای حدس زدن برخوردار نیستن و هر کسی می تونه به نوعی اون ها رو حدس بزنه و باهاشون همراه و هم قدم بشه.

یه سریال مترجم رو مثلا خواستن راز آلود بسازن اگر خوب دقت کنیم می بینیم که نویسنده مخاطب رو دایورت کرده و عملا گفته تو برو پی کارت ما برای خودمون نوشتیم. حالا اون از شبکه ی نمایش خانگی پخش میشه و به خاطر اینکه پای پول در میان هست دقت بیشتری میکنن

اگر رد پول در میان نباشه چی همه چی عملا رو هواست. مثلا در صدا سیما شاید این دقت نظر کمتر باشه بنا به دلایلی که گفتم.

قسمت های جدید سریال آتش و باد و ما بقی اپیزود ها را با کلیک روی آیکون زیر ببینید. //

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم