دانلود فیلم پریسان / تماشای فیلم سینمایی پریسان با کیفیت بالا

دانلود فیلم پریسان / تماشای فیلم سینمایی پریسان با کیفیت بالا

دانلود فیلم پریسان

سلام عزیزان وقت بخیر  با یک فیلم سینمایی ایرانی دیگر به نام فیلم پریسان در خدمت شما هستیم. امیدورام از دیدن این سینمایی نهایت استفاده را ببرید.

اخبار اولیه از فیلم پریسان:

در مراسم «ستارگان درخشان» که در کشور ترکیه برگزار شد، کارگردان فیلم سینمایی «پریسان» تقدیر شد. این مراسم، فرصت مناسبی بود تا فیلم سینمایی ایرانی «پریسان» به کارگردانی کامبیز بابایی که هم اکنون در نوبت اکران عمومی قرار دارد، در کشور ترکیه به نمایش درآید. با استقبال خوب و مثبت مخاطبان، فیلم «پریسان» موفق به تجلیل شد و کارگردان آن به عنوان یکی از ستارگان درخشان شناخته شد. این امر نشان دهنده موفقیت و شناخت جهانی این اثر سینمایی است و تأکید می‌کند که باید به کارهای هنری و فرهنگی ایرانی توجه بیشتری داشته باشیم. بر این اساس، می‌توان گفت که فیلم «پریسان» با بهره‌گیری از فرمولی جذاب و داستانی شگفت‌انگیز، توانسته است به رقابت با سایر آثار بین‌المللی بپردازد و در مراسم «ستارگان درخشان» ترکیه جایگاه خود را بیابد. امیدواریم که این تجلیل، انگیزه برای ساخت اثار بیشتری در کشور و خارج از کشور باشد و هنرمندان ایرانی بتوانند همچنان در راه هنر و فرهنگ پیشرفت کنند.

تلاش‌های کادر درمان در زمان شیوع ویروس کرونا، با نام کامبیز بابایی به دلیل به تصویر کشیدن آن در یک مراسم، تقدیر شد. جایزه «بهترین کارگردان فیلم بین‌المللی» به او اهدا شد و در قالب مراسم، بابایی اظهار داشت که فیلم “پریسان” تقدیری کوچک از تمام اعضای کادر درمان است که در طول شیوع ویروس کرونا با فداکاری و ایثار به مداوا کردن بیماران مشغول بودند. در آن زمان سخت، مردم با بسیاری از مشکلات روبرو شدند و به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، عزیزان خود را از دست دادند. در امید به جبران کردن یک قسمت بسیار کوچکی از زحمات این عزیزان، فیلم “پریسان” در ایران نمایش داده می‌شود.

در این مراسم، نام‌های معروف در صنعت سینمای ترکیه مانند اوزگه اولوسوی، کرم آلیجی، نسلیهان اوزکایا، کیوانچ تاتلی و دوغانجان اوزادلی همچنین دیانا حداد و مریم حسین از امارات و نرمین محسن از عربستان و منال بوعلی و سونیا “پریسان” حضور داشتند. این مراسم همچنین درباره تلاش‌های قهرمانانه کارکنان در حوزه مراقبت‌های بهداشتی و داستان افرادی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند. در این مراسم به نحوی هم چراچه افراد قدرتمند و ثروتمند در زمان‌های سخت به شیوه بی‌رحمانه‌ترین ممکن به قاچاق دارو و واکسن توجه کرده‌اند.

بازیگران فیلم سینمایی پریسان چه کسانی هستند

بازیگران فیلم پریسان:

سیاوش چراغی‌پور، سپیده مظاهری، سهرا اسداللهی، فرهاد قائمیان، لیندا کیانی، مهدی کوشکی، نادیا شادمان، ثریا قاسمی، هامون سیدی، سیاوش طهمورث

 

بزودی و پس از اکران لینک های دانلود  پریسان درج می شوند

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم