دانلود فیلم میان صخره ها / تماشای فیلم سینمایی میان صخره ها با کیفیت بالا

دانلود فیلم میان صخره ها / تماشای فیلم سینمایی میان صخره ها با کیفیت بالا

دانلود فیلم میان صخره ها

دانلود فیلم سینمایی میان صخره ها:

سلام دوستان وقتتون بخیر، همه ما می دانیم که بودن و پرسه زدن در طبیعت چه حال و شوری دارد. هیچ کس نمی تونه این قضیه رو انکار کنه چرا که حداقل فایده طبیعت گردی اینه که انسان از نظر ذهنی آرامش بی بدیلی پیدا میکنه. و حال دلش خوب میشه. حالا تصور کنید وقتی در دل طبیعت به گشت و گذار مشغول هستید جایی هم در میان صخره ها داشته باشید و این صخره ها به یک رودخانه نزدیک باشن، رودخانه ای که بشه در اون آب تنی کرد.

همین طور با دیدن اسم این فیلم که شاید خیلی هم بی ارتباط باشه اما نظرم به کلید واژه طبیعت گردی جلب شد.

خب بگذریم در پایین همین پست و پس از اکران لینک ها درج خواهند شد

اخبار اولیه فیلم میان صخره ها:

فیلم “میان صخره‌ها” به تماشاگران شهری سینما داستان‌های جالب و تازه‌ای از زندگی مردم و طبیعت دشتهای غرب کشور را معرفی می‌کند. این فیلم درباره یک خواهر و برادر، ابراهیم و ایلما، که به عنوان چوپان‌ها در نبود پدر و مادرشان مسئولیت نگهداری و هدایت گوسفندان را به عهده دارند، صحبت می‌کند. اما یک رویداد غیرمنتظره تا دم مرگ به سرنوشت آن‌ها تاثیر می‌گذارد.

گروه دلریوم تیزر فیلم سینمایی “میان صخره ها” را تولید کرده است. این فیلم در مناطق طبیعی و زیبای استان چهارمحال و بختیاری فیلمبرداری شده است و با سادگی و لطافت خاص خود، احساس معصومانه کودکانه را به خوبی به تصویر میکشد. علاوه بر زیباییهای بصری خود، “میان صخره ها” توانسته است استقامت و سرسختی ساکنان منطقه را نیز به تصویر بکشد. از سوی دیگر، این اثر با حس بومی خود، هوای جهانی و جذابیت بیشتری را به خود میکشد.

این اثر موفق به کسب جوایز متعددی در آخرین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان و هجدهمین جشنواره بین‌المللی درون خانوادگی (Within the family) روسیه شده است و در چندین جشنواره معتبر بین المللی حاضر بوده است.

 

لینک های دانلود فیلم میان صخره ها به زودی

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم