دانلود فیلم سینمایی سم پاشی / تماشای فیلم سمپاشی

دانلود فیلم سینمایی سم پاشی / تماشای فیلم سمپاشی

دانلود فیلم سینمایی سم پاشی

تماشای فیلم ایرانی سمپاشی با کیفیت بالا (به زودی)

کیفیت های 480 / 720/ 1080 و بلوری

تصورات من به عنوان نویسنده در پلتفرم ادیب فاضل از سم پاشی: گاهی اوقات پیرامون ما سم پاش های زیادی زندگی می کنند کسانیکه کاری جز ایجاد اخلال در پروژه های ما ندارند. یعنی آن ها تمام سعی خود را می کنند تا در همه چیز اخلال ایجاد کنند تا روند طبیعی کارها انجام نشود.  بهتر است بگویم این آدم ها پدران علم منفی بافی هستند و منفی بافی آن ها آدم های خلاق را آزرده خاطر می کند.

حال این عزیزان تصمیم گرفتنه اند اسم فیلم خود را سمپاشی بگذارند. به نظرم انتخاب خردمندانه ای است.  البته من تا حالا بسیار دیده ام اسم فیلم ها و سریال ها را در دقیقه 90 تغییر می دهند و ما را به عنوان سئو کار بسیار دچار چالش می کنند. بگذریم 🙂

بگذریم هنوز مشخص نشده است که محتوای این فیلم در مورد چیست  حداقل من از روی اسم آن نمی توانم در مورد محتوای آن قضاوت خاصی داشته باشم . در هر صورت امیدوارم فیلم سینمایی سم پاشی مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

اخبار اولیه پیرامون فیلم سینمایی سم پاشی:(شهریور 1402)

پروانه نمایش فیلم سینمایی “سم‌پاشی” به نویسندگی و کارگردانی علی یاور و تهیه‌کنندگی محمدعلی سجادی صادر شده است. این فیلم به تازگی در نوبت اکران قرار گرفته است و با بازیگرانی مانند امیر آقایی، امیر جعفری، لیلا اوتادی، رضا یزدانی، نازلی رجب‌پور، هدیه بازوبند و مهدی ماهانی ساخته شده است. “سم‌پاشی” به شیوه‌ای نو و متفاوت، مسائل اجتماعی روز را مورد بررسی قرار می‌دهد. علی یاور در حال حاضر دو سریال رسانه خانگی به نام “سایه باز” و سریال تلویزیونی “بندر امن” در حال پخش است. تیزر این فیلم توسط حسین رسولیان ساخته شده است.

 

خب دوستان تا درج لینک های دانلود این فیلم سینمایی صبور باشید

 

 

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم