دانلود فیلم سهولان / تماشای فیلم سینمایی سهولان (کردی،فارسی)

دانلود فیلم سهولان / تماشای فیلم سینمایی سهولان (کردی،فارسی)

دانلود فیلم سهولان

دانلود فیلم کردی سهولانی (ایرانی کردی سهولان)

خب دوستان اول بذارید توضیحاتی راجع به این فیلم ارائه کنیم

فیلم سینمایی سهولان یک فیلم کردی با زیر نویس فارسی است که در ژانری اجتماعی ساخته شده است.هادی رمضان پور نویسندگی و کارگردانی این اثر را بر عهده دارد…فیلم از پلتفرم فیلم ناب اکران میگردد

فیلم “سهولان” پس از طی کردن مسیری طولانی و پر پیچ و خم و همچنین حضور در جشنواره‌های مختلف بین‌المللی از جمله جشنواره ماربیای اسپانیا، در حال حاضر به صورت آنلاین اکران می‌شود. داستان این فیلم در مورد یک عاشقانه است که در برابر خرافات و ترس‌های نادرست قرار می‌گیرد؛ شخصیت اصلی این کیهانه درحالی که با صخره‌های سردی روبه‌رو می‌شود، با اعتقادات غلط خود به عمق ناکامی ها سقوط می‌کند.
داستان فیلم توصیف زندگی کردهایی است که در مناطق سخت‌گیرانه و غیرقابل دسترس به دنبال کسب روزی هستند. این افراد برای تأمین نیازهای خود مانند یخچال و تلویزیون به حمل و نقل وسایل برقی در این مناطق مشغول هستند. علاوه بر آن، بسیاری از این کردهای زحمتکشان به دلایل مختلف از امکان اشتغال در حوزه‌های مناسب صرف نظر کرده‌اند. این افراد تا حدی نیز شامل فرهنگ تحصیلکرده و نخبه هستند. در فیلم، داستان دختر جوانی به نام تانیا روایت می‌شود. تانیا به دلیل تعصبات خانوادگی و باورهای یک دعانویس، مجبور به ازدواج با مردی با اختلاف سن بسیار زیاد می‌شود. به همین ترتیب، ریبوار، یک جوان عاشق تانیا، نیز با عقاید و رسوم خانوادگی خود موافقت کرده و پس از درگذشت برادرش با زنی که دو فرزند دارد و ۱۲ سال از او بزرگتر است ازدواج می‌کند.

حالا می‌توان فیلم‌های دیگری از هادی رمضانپور را به طور آنلاین در سینما فیلم ناب تماشا کرد که شامل فیلم “پیوند”، “عشق اس ام اسی”، “شهر خاکستری”، “تداخل” و “تعبیر اجباری” است.
در فیلم “سهولان”، گروهی از بازیگران شامل زنده‌یاد استاد هنرمند امین تارخ، ثریا قاسمی، علیرام نورایی، ندا قربانیان، یاسمن محمدی، راشد ساعدپناه، آرتین امجدی، ماندگار رضایی، پارسا رمضانپور، هستی نعمتی، رومینا حاج‌حسنی، رحمت ساعدی، پریسا شهیدی، شیوا کریم زادی، هما ساعدی، امید ساعدی و دیگران مشارکت دارند. آنها در این فیلم نقش خود را به عهده دارند.

هادی رمضان پور، تهیه کننده و کارگردان این فیلم، درباره فرآیند ساخت آن صحبت می‌کند و گفت: من برای تهیه فیلمنامه “سهولان” حدود یک سال و نیم وقت خود را صرف تحقیق و نگارش کردم. من در این مدت زمان با مردم خونگرم کرد زندگی کردم و بعداز تحقیقاتم به نتیجه رسیدم. در بین این مردم، کولبرها وجود داشتند و بسیاری از آنها دانشجویان ارشد و دکترا بودند که با مشکلات و دشواری‌های مالی برای پرداخت هزینه تحصیل مواجه بودند. من تلاش کردم که در داستان فیلم، رسوم و تمسخر اشتباه که باعث ظلمی نسبت به زنان معصوم این قوم می‌شود، را به تصویر بکشم.

برای تماشای این فیلم در گوگل سرچ کنید پلتفرم فیلم ناب سپس در پلتفرم مورد نظر فیلم را تماشا کنید

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم