دانلود فیلم ساعت 6 صبح مهران مدیری / (سینمایی ایرانی)

دانلود فیلم ساعت 6 صبح مهران مدیری / (سینمایی ایرانی)

دانلود فیلم سینمایی ساعت 6 صبح

دانلود فیلم ایرانی ساعت 6 صبح مهران مدیری

باز هم می رویم به سمت دیدن یک اثر بی نظیر از مهران مدیری!

من به شخصه به خاطر تلاش های مهران مدیری او را دوست میدارم. البته موضع گیری های نچسبش را چندان نمی پسندم. اما خب برای کار حرفه ای او ارزش قائل هستم

خبر پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی “ساعت ۶ صبح” به صورت خاص اعلام شد. این فیلم که توسط مهران مدیری نوشته و کارگردانی شده است و علی اوجی آن را تهیه کرده است، اکنون در مرحله تدوین و صداگذاری قرار دارد. بازیگرانی همچون سمیرا حسن پور، مهرداد صدیقیان، مونا فرجاد، تینو صالحی، سعید زارعی، مهران مدیری و سایر هنرمندان تئاتر و سینما در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. مسعود سلامی به عنوان مسئول فیلمبرداری این فیلم عمل کرده است. این فیلم در گذشته با نام “بن بست” شناخته می‌شد، اما به “ساعت ۶ صبح” تغییر نام یافته است. مضمون این فیلم متحرک و اجتماعی بوده و انتظار می‌رود توجه عمومی را به خود جلب کند.

اندکی بیشتر در مورد مهران مدیری:

مهران مدیری یکی از بازیگران برجسته و محبوب سینما و تلویزیون در ایران است. همیشه به نظرم مهران یک بازیگر استثنایی و استعدادهای بسیاری در عرصه هنر دارد. او توانایی نقش‌آفرینی را با شخصیت واقعیتی به نمایش می‌گذارد که هرچند ممکن است برای دیگران سخت و غیرقابل دسترس به نظر برسد. به نظرم مهران با استفاده از طنز و هوش فوق‌العاده خود در عملکرد شخصیت‌های کمدی، او را به یکی از بهترین بازیگران مسلمان تبدیل کرده است.

مهران مدیری با انجام نقش‌های متفاوت و چالش برانگیز در فیلم‌ها و سریال‌ها، به نحوه عملکرد خود پیچیده است. مهران اغلب نقش‌هایی را انتخاب می‌کند که از دیدگاه جامعه انتظاراتی دارند و برخی از آن‌ها به طرز جالبی با استانداردهای رایج جامعه ضد می‌شوند. او با هنر و قدرت بازیگری خود این انتظارات را به زمانی نشان داده است که کمتر از آن صرف شده است و مردم را به تامل در مسائل اجتماعی دعوت کند.

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم