دانلود فیلم زودپز  / (نوید محمد زاده، محسن تنابنده در فیلم زود پز)

دانلود فیلم زودپز / (نوید محمد زاده، محسن تنابنده در فیلم زود پز)

دانلود فیلم زودپز

دانلود فیلم زودپز (ایرانی سینمایی زود پز)

سلام دوستان من وقت همگی شما بخیر باشه! اول به عنوان دقت کنید دانلود فیلم زود پز، اسم رو حال می کنید. اسم خودش داد میزنه که فیلم احتمالا یه فیلم کمدی باشه. به هر حال این فیلم سینمایی این روزها در سکوت خبری در حال ساخت هست و یک فیلم دهه 60 ای رو روایت میکنه. حالا فکر می کنید کارگردانش کی باشه؟ میخواید بهتون بگم؟ کارگردانی این اثر رو رامبد جوان بر عهده داره ، همونی که قانون مورفی رو کارگردانی کرده

دو نقش اصلی را هم در این فیلم نوید محمد زاده و محسن تنابنده عهده دار شده اند. جالب است نه؟ دو چهره شاخص و البته کارکشته و کاربلد.

پس احتمالا شاهد شلوغ شدن صف خرید ها در سینما باشیم . پس از ایام کرونا. اکثر افراد به شبکه نمایش خانگی روی آوردند و سینما تب و تاب خود را از دست داد و به هیچ وجه مانند گذشته نبود حالا میخواهیم ببینیم با ساخت چنین فیلم هایی آیا تمایل مخاطب ها بیشتر می شود یا خیر.

به شخصه بر این باورم که هنوز پتانسیل سینمای ایران آن طور که باید و شاید به ظهور و بلوغ کامل نرسیده است و خیلی کار می برد تا این اتفاق حادث شود. شما چه فکر می کنید؟ اگر شما هم مثل من فکر می کنید نظراتتان را در کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید تا همگان از این نظرات بهره مند شویم.

تاریخ اکران فیلم سینمایی زودپز :

به هر حال باید قرارداد اکران ثبت شود تا بتوان تاریخی را به آن اختصاص داد. در ادامه تاریخ اکران هم درج می شود

زمان پخش زودپز در نمایش خانگی خواهد بود؟

معمولا پس از گذشت 4 تا 6 ماه این اتفاق می افتد

لینک های دانلود فیلم زودپز در همین قسمت درج خواهند شد.

در پناه حق

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم