دانلود فیلم خورشید درخواهد آمد ونیز + داستان و بازیگران

دانلود فیلم خورشید درخواهد آمد ونیز + داستان و بازیگران

دانلود فیلم خورشید درخواهد آمد

دانلود فیلم سینمایی ایرانی خورشید درخواهد آمد

توی جشنواره ونیز ، بخش روزهای مولفین امسال با فیلم “خورشید در خواهد آمد” از آیت نجفی ایرانی برگزار شد.

این بخش که توسط مولفین ایتالیایی تأسیس شده بیست ساله، خیلی معروفه و اهمیت زیادی داره.

امسال در این بخش ۱۲ فیلم از کشورهای مختلف انتخاب شد که شامل مراکش، امریکا، ژاپن، ایتالیا/کوبا، هلند، بلژیک/کانادا، فرانسه، اسپانیا/پرتغال، یونان، کانادا، مالزی/تایوان و ایران هستن. حضور یک فیلم ایرانی در این بخش قبلاً توسط سایت بانی فیلم اعلام شده بود. فیلم “خورشید در خواهد آمد” اقتباسی از نمایشنامه “زنان آتن” نوشته آریستوفان هست که در تماشاخانه تهران به اجرا درآمده.

توی این نمایشنامه، یه گروه بازیگر زن کنترل دولت رو به دست میگیرن و اصلاحاتی در راستای برابری جنسیتی انجام میدن. وقتی این بازیگران دارن تمرین میکنن، در خیابون هم رویدادهای تنش‌آمیزی رخ میدن که توی نمایشنامه تأثیر داره.

آقایون خانم ها گفتیم که این فیلم در جشنواره فیلم ونیز نمایش داده شده

جشنواره به معنای جشن‌گرفتن و پارتی کردنه. فرقی نمیکنه کجای دنیا باشی، جشنواره همیشه جزو بهترین و خوشگل ترین تجربه هاییه که میتونی داشته باشی. وقتی به جشنواره می‌ری، همه چیز مهم که زندگی رو یادت میبره، نمونش موسیقی، هنر، غذا و به قول خودمون رختخواب پامه. ما توی جشنواره همه سخت‌کوشیامون رو به کنایه میزدیم و همه‌رو با هم به خوش گذرونی می بردیم.

هر جشنواره‌ای خاصیت خودش رو داره، مثلاً جشنواره موسیقی جوان، همه گوش خوشی دارن و قشنگ نواخته میشن. یا جشنواره هنر خیلی طرفدار داره و همه هنرمندان همراه با آثار خوبشون اومدن. جشنواره یعنی همه‌چی به لحظه به لحظه بروز رسانی میشه و تو همین داستانی شرکت میکنی. برای همین واسه من جشنواره‌ رفتن خیلی خوشاینده و هیجان‌ انگیز.

امیدوارم از دانلود فیلم خورشید در خواهد آمد و تماشای آن نهایت لذت را ببرید

لینک دانلود فیلم خورشید در خواهد آمد پس از اکران در پایین درج میشه

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم