دانلود فیلم بعد از رفتن / تماشای فیلم ایرانی بعد از رفتن (سینمایی)

دانلود فیلم بعد از رفتن / تماشای فیلم ایرانی بعد از رفتن (سینمایی)

دانلود فیلم بعد از رفتن

دانلود و تماشای فیلم سینمایی بعد از رفتن

به زرودی و پس از اکران لینک های دانلود قانونی فیلم بعد از رفتن روی سایت قرار داده می شود. برای تماشای این فیلم آماده شوید

 

فیلم “بعد از رفتن”، یکی از فیلم‌های نخستین جشنواره فیلم فجر سال جاری است. این فیلم تولیدی بی‌صدا بوده و با حضور محمود بابایی به عنوان تهیه‌کننده، هدف افتخارزایی از طریق این فیلم است. در خلاصه داستان فیلم آمده است که آرش پس از مدتی دوری، به زادگاهش بازمی‌گردد و به دنبال گمشده‌اش است. این فیلم در جشنواره فیلم فجر نیز نمایش داده شده است.

از یک جایی، دیگر هر آنچه نیست، بیشتر از تمام ما است و دیگر مجالی برای رقصیدن در رویاهایمان نیست. تمام سال‌هایی که برای رسیدن به آرزوهای محال و ممکن کشیدم، خودش را در یک چشم به هم زدن گذراند و بعد از رفتن، شد.

بازیگران فیلم ایرانی بعد از رفتن

بازیگران بعد از رفتن: روشنک گرامی، حامی ترابی، پانته آ پناهی ها، سارا بهرامی، یسنا میرطهماسب، احترام برومند، صابر ابر، خسرو احمدی، بهرام شاه محمدلو، پوریا رحیمی سام

ترکیب بازیگران در فیلم جدید به بعد از جذابیت‌های توضیع شده است. حضور صابر ابر و سارا بهرام، پانته‌آ پناهی‌ها و یسنا میرطهماسب نشان می‌دهد که با یک تولید حرفه‌ای سر و کار داریم. سابقه تهیه‌کننده، که در سال قبل فیلم بدون قرار قبلی را تولید کرده بود، این امید را می‌دهد که فیلم بعد از رفتن هم با ساختار حرفه‌ایی برخورد کرده و به همین دلیل یکی از امید‌ها و انتظارات جشنواره امسال است.

فیلمسازی این فیلم سه سال به طول انجامیده است و در این مدت بسیاری از رویدادها رخ داده و در نهایت فیلم به مرحله تولید رسید. هر برنامه ای که برای این فیلم تدارک میبینیم، ما رو به سمت سینما سوق میدهد و حضور متخصصان به این امر کمک میکند. هیچ وقت تصور نمیکردم که در فیلم اول خود به این حد ریسک پذیر باشم. مهمترین موضوع این است که بخشی از تمرکز مخاطب بر روی این باشد که آیا آرش میروند یا میماند. چالش اصلی فیلمسازین این روزها چالش بازیگر است و ما نیز با این چالش مواجه شدیم. در مورد بازیگران فیلم باید بگویم که صابر ابر با آقای بابایی آشنا بود و زمانی که یک بازیگر صورتی را انتخاب میکنید، سایر بازیگران حرفه ای نیز به تیم تولید اعتماد میکنند. این فیلم قابلیت تبدیل شدن به فیلم کوتاه را نداشت و به خوبی میتوانست یک فیلم بلند سینمایی باشد. روز اولی که به دفتر آقای بابایی مراجعه کردم، گفتم که قصد دارم تلاش کنم یک فیلم شاهکار تولید کنم. میخواستم کمی از جریان کنونی سینمای ایران فاصله بگیرم.

کارگردان فیلم بعد از رفتن کیست؟

رضا نجاتی کارگردان ایرانی است که در حوزه سینما فعالیت می‌کند. او در سال ۱۳۵۵ در تهران متولد شد. نجاتی تحصیلات خود را در رشته‌ی کارگردانی در دانشکده‌ی هنرهای زیبا از دانشگاه هنر ادامه داد. او از همان دوران تحصیلات خود، شروع به کارگردانی فیلم های کوتاه کرد و پس از گذراندن دوران آموزشی، به حوزه فیلم‌های سینمایی و مستند نیز روی آورد.

او در سال ۱۳۶۴ با مستهلک اولین فیلم طراح بازی در جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد که به او شهرتی بزرگ و اعتبار حرفه‌ای را آورد. این فیلم از زمره‌ی فیلم‌های بحث‌برانگیز و به صورت خلاقانه به اتفاقات اجتماعی پرداخت.

نجاتی در طول دهه‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰، تعدادی از بهترین فیلم‌ها را به روی پرده بازاریابی کرد. از جمله مهمترین فیلم‌هایی که او کارگردانی کرده، می‌توان به “آفرینش”، “هندسه پنجم”، “سوگنامه”، “همسفر” و “پس از طوفان” اشاره کرد. این فیلم‌ها از تئاتر میسی کمک گرفته و به نمایشگاه‌های معتبری در سراسر جهان ارائه شدند.

رضا نجاتی همچنین موفق به دریافت چندین جایزه برترین کارگردان از جشنواره‌ها و فستیوال‌های بین‌المللی شد و به عنوان یکی از نخستین کارگردانان ایرانی مورد توجه جوایز بین‌المللی و قلب ایران قرار گرفت. او با ساخته‌های خود مشکلات و مسائل اجتماعی را به تصویر می‌کشد و با نگاهی حساس به جامعه، به تأمل و تأمل در این موضوعات تشویق می‌کند.

رضا نجاتی به عنوان یکی از کارگردانان برجسته و موفق سینمای ایران شناخته می‌شود و اثرات فراوانی در صنعت سینمای ایران داشته است.

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم