دانلود سریال ناریا

دانلود سریال ناریا

دانلود سریال ناریا

دانلود سریال ایرانی ناریا قسمت 1 و 2 و 3 و 4 با کیفیت بالا به زودی

مطلب پیشین در باب این سریال

و آنچه در اخبار آمده است

سریال “ناریا” در حال نزدیک شدن به فرایند تولید قرار دارد و خیلی هیجان زده‌یم! این سریال تلویزیونی زیبا که توسط جواد افشار کارگردانی میشود و محمد مصری‌پور تهیه کنندگی آن را برعهده دارد، توسط مرکز فیلم و سریال معاونت برونمرزی به سرمایه گذاری رسیده است. در حال حاضر، مجموعه در مرحله پیش تولید قرار دارد و تیم تولید زودتر از انتخاب مناطق، بازیگران و اعضای تیم فنی، شروع به تصویربرداری خواهد کرد.

ما این سریال را در تهران و شهرهای دیگری مانند کرمانشاه و خوی در ایران و نیز در کشورهایی مانند ترکیه، ارمنستان و یک کشور عربی که هنوز انتخاب نشده است، فیلمبرداری خواهیم کرد.

فیلمنامه این سریال “ناریا” به همت حمید رسول‌پور و سمیه تاجیک نوشته شده است و شاید نگویم که جواد افشار بیش از یک سال بر روی نسخه نهایی این فیلمنامه کار کرده‌است.

داستان اصلی سریال درمورد دختری هوشمند به نام هوژان است که در حالی که در حال پیشرفت علمی و تحقیقاتی خود است، به دنبال اختراعی است که به ایران کمک کند تا به یک کشور منحصر به فرد تبدیل شود. درحالیکه همه چیز در حال پیشرفت است، گروهی از تبهکاران و گنگسترهایی نیز در تلاشند تا هوژان را نابود کنند. در حین این ماجرا، یکی از افراد تبهکار عاشق هوژان میشود و عشقش…

همچنین باید بگویم که علاوه بر این عوامل، اشخاصی دیگر نیز در این پروژه حضور خواهند داشت که تیم برنامه‌ریزی علی رجایی‌مقدم، طراح صحنه و لباس فرهاد عزیزی‌فرد، طراح گریم محسن دارسنج، مدیر صدابرداری مهرداد دادگری، سعید غلامی راهبر برنامه‌ریزی، هادی افشار سرپرست گروه کارگردانی، امین اعتمادی‌مجد مشاور رسانه‌ای، اسماعیل کردی مدیر تولید، پوریا کاظمی‌فرد منشی صحنه و مهدی حیدری عکاس تشکیل میدهند.

ما همه‌شون رو در این پروژه خوشحال و موفق خواهیم دید. آرزو میکنم که سریال “ناریا” توانایی داشته باشد به مخاطبان خود همیشه احساسات متفاوتی را القا کند. منتظر شروع تصویربرداری هستیم!

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم