دانلود سریال رحیل

دانلود سریال رحیل

دانلود سریال ایرانی رحیل

سلام دوستان وقت شما بخیر باشه! امیداوارم ایام خوبی رو سپری کنید و بهترین ها رو براتون آرزومندم.

دوستان تلوزیون این روزها داره برای پخش سریال رحیل آماده میشه! سریالی دیدنی و البته به احتمال زیاد تاثیر گذار! چرا تاثیر گذار چون عموم مجموعه های تاریخی مجموعه های تاثیر گذار و خوبی به شمار میان

خب قبل از دانلود سریال رحیل بیایید کمی در مورد این سریال صحبت کنیم

سریال “رحیل” نوشتهٔ فرهاد نقدعلی، یک روایت خاص از پایان دوران قاجار و ابتدای پهلوی است. این مجموعه، با داشتن مایهٔ عاشورایی، در شبکه سه سیما قرار داشت از 21 مرداد ماه سال جاری سریال محرمانه را پخش کند، اما سریال “رحیل” جایگزین آن شد. تهیه‌کنندهٔ این سریال، رامین عباسی‌زاده است. وی در کارنامهٔ خود، سریال‌هایی موفق و پربیننده مانند “یک فرشته بود”، “پلیس جوان”، “احضار” و “انقلاب زیبا” را دارد.

فیلمبرداری سریال “رحیل” از اواخر زمستان سال گذشته آغاز شد و شش ماه طول کشید. رامین عباسی‌زاده، تهیه‌کننده‌ی این سریال، بیان کرد که تمرکز ما در این سریال بر روی هویت ایرانی است که همراه با ایده‌آل‌ها و ارزش‌های زنان در تاریخ ما بوده و تمسک به اهل‌بیت (ع) می‌تواند به این مسیر راهنمایی کننده باشد.

در سریال “رحیل” بازیگران مشهوری مانند ثریا قاسمی، حمیدرضا آذرنگ، اندیشه فولادوند، مریم کاویانی و زنده یاد حسام محمودی نقش‌هایشان را بازی کردند.

هنگام سقوط حکومت قاجار، «مها» یکی از درباریان قاجار، رهبری ندیمه‌های بی‌پناه را برعهده می‌گیرد و سعی می‌کند همه‌ی آن‌ها را به خود متحد کند تا یک تعزیه عاشورایی برگزار کنند. در این بین، پسر صحاف‌باشی دربار، از دسیسه‌ها و توطئه‌ها آگاه می‌شود و اتفاقاتی که برای او و مها رخ می‌دهد، یک منظومه بلند می‌سازد.

مسعود آب‌پرور، علاوه بر نویسندگی و کارگردانی، تاسیس کننده و مدیر یک کارگاه گسترش هنر و طراحی کلیپ‌های ایرانی است. او همچنین داور مسابقه سینمایی «چهار، سه، دو، یک»، که توسط گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما برگزار شده بود، بوده است.

سریال‌های بسیاری در کارنامه هنری مسعود آب‌پرور جای دارند، از جمله: ستاره قطبی، لبخندهای خاکی، سرزمین رویاها، هوش سیاه، عملیات ۱۲۵، مستوران و لژیونر.

لینک های دانلود سریال رحیل را همین جا درج میکنیم

[قسمت 01 کیفیت 1080p] [720p] [480p] [لینک کمکی]

[قسمت 02 کیفیت 1080p] [720p] [480p] [لینک کمکی]

[قسمت 03 کیفیت 1080p] [720p] [480p] [لینک کمکی]

[قسمت 04 کیفیت 1080p] [720p] [480p] [لینک کمکی]

[قسمت 05 کیفیت 1080p] [720p] [480p] [لینک کمکی]

[قسمت 06 کیفیت 1080p] [720p] [480p] [لینک کمکی]

لینک دانلود سریال رحیل قسمت 1

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم