تصویر پیدا نشد

تفاوت عطر و ادکلن چیست؟ | فرق بین عطر و ادکلن

فرق (تفاوت) بین عطر و ادکلن در چیست؟

سلام دوستان حالتون چطوره امیدوارم هر جایی که هستید حال دلتون خوب باشه و خوب و سرحال باشید. تا حالا شده از جناب هوش مصنوعی عزیز در مورد تفاوت ها و یا شباهت های دو موضوع به یکدیگر سوال بپرسید؟ اگر این گونه هست امیدوارم از جواب هاش خیرت نکرده باشید من در مورد فرق ادکلن و عطر ازش پرسیدم و جواب خوبی داد

عطر یک محلول معطر است که برای استفاده در بدن، مو، لباس و فضای داخلی استفاده می شود. این محلول از ترکیبات شیمیایی و عطردهنده ها تشکیل شده است که به طور کلی از روغن های عطر دار، الکل و آب تشکیل شده است. عطر به عنوان یک ابزار جذاب سازی و جذاب کردن دیگران در فضاهای اجتماعی و حتی در جمع خانوادگی استفاده می شود.

ادکلن یک محصول آرایشی و بهداشتی است که برای بوییدن خوشبو و جذاب شدن بدن و محیط استفاده می‌شود. این محصول شامل ترکیبات عطری، الکل، آب و گاهی هم از روغن‌های طبیعی است که با هم ترکیب شده‌اند. ادکلن در انواع مختلف و با بسته‌بندی‌های متفاوت در بازار عرضه می‌شود.

تفاوت عطر و ادکلن:عطر و ادکلن هر دو محصولاتی هستند که برای بوییدن خود استفاده می‌شوند، عطر دارای غلظت 15 تا 40 درصد روغن عطری است، در حالیکه ادکلن حاوی 5 تا 15 درصد روغن عطری است همچنین در ماندگاری، قابلیت استفاده و قابلیت پذیرش متفاوت اند

1- غلظت عطر: عطر دارای غلظت بالاتری نسبت به ادکلن است. در واقع، عطر حاوی 15-40 درصد روغن عطری است، در حالی که ادکلن حاوی 5-15 درصد روغن عطری است.

2- ماندگاری: به دلیل غلظت بالاتر، عطر ماندگاری بالاتر و قابل تشخیص تر نسبت به ادکلن دارد.

3- قابل استفاده: به دلیل ماندگاری بالاتر، عطر به صورت رسمی تر و در محافل خاص استفاده می‌شود. از سوی دیگر، ادکلن مناسب برای استفاده روزانه و فضای کار است.

4- قابل پذیرش: به دلایل فوق، قيمت عطرويژگي هاي آن نسبت به اديكولن بالاتر است.

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم