بهترین میم کوین های شبکه آوالانچ avax / کوگ اینو coq و کیمبو kimbo

بهترین میم کوین های شبکه آوالانچ avax / کوگ اینو coq و کیمبو kimbo

بهترین میم کوین های شبکه آوالانچ avax

۱- COQ

2-KIMBO

ارز دیجیتال کوگ اینو (Coq Inu) یک میم کوین است که روی شبکه آوالانچ ساخته شده و با نماد COQ (کلمه فرانسوی برای خروس)، تمی مبتنی بر مرغ و خروس دارد. این ارز دیجیتال که کوگ اینو (Coq Inu) نام دارد، تنها در عرض یک ماه با افزایش بیش از 180 درصدی ارزش، سرخط خبرها را به خود اختصاص داده است. هدف اصلی از راه‌اندازی کوگ اینو (Coq Inu) این است که فقط برای تریدرهای میم کوین‌ها جذاب باشد. سازندگان ارز دیجیتال کوگ اینو (Coq Inu) خاطرنشان کرده‌اند که این میم کوین، ارزش ذاتی ندارد و نباید از آن انتظار بازگشت مالی داشت. به همین دلیل، تنها هدف Coq Inu ارائه سرگرمی به جامعه آوالانچ است؛ نام توکن COQ هم ادای احترامی به توکن‌های با مضمون سگ مانند شیبا اینو (Shiba Inu) است، اما تمام بازاریابی آن بر مرغ میم کوین‌های پرطرف‌دار را دوست دارند، توکن COQ انتخابی عالی محسوب می‌شود.

1. کیف پول رسمی Avalanche Wallet که توسط Ava Labs توسعه یافته

2. کیف پول سخت‌افزاری لجر (Ledger)

3. تراست والت (Trust Wallet)

4. اتمیک والت (Atomic Wallet)

5. متامسک (MetaMask)

6. کول ولت پرو (CoolWallet Pro)

همچنین در زمان نوشته شدن این مقاله ُ ارز دیجیتال kimbo  (کیمبو) مارکت کمتری دارد و به عنوان میم کوین کوچکتر جامعه آوالانچ پتانسیل رشد بالاتری را دارد.

لطفا  توجه داشته باشید که

میم کوین‌ها یا میم‌های کریپتوگرافیک ارزش ذاتی قابل توجهی ندارند و اغلب به عنوان یک شوخی یا سرگرمی برای جامعه کریپتوگرافیک استفاده می‌شوند. این ارزها معمولاً بر اساس اشاره‌ها، تصاویر و عبارات طنزآمیز ساخته می‌شوند و بر خلاف ارزهای دیجیتال معمول، هدف اصلی این میم‌ها سرگرم کردن و جذب توجه کاربران است.

بسیاری از میم کوین‌ها بر اساس نمادها و تصاویر مشهوری مانند حیوانات، شخصیت‌های کارتونی، یا ستارگان سینما ساخته می‌شوند. به عنوان مثال، میم کوین DOGE بر اساس تصویر سگ Shiba Inu است که به شدت محبوب شده است.

اگرچه میم کوین‌ها ارزش ذاتی ندارند، اما می‌توانند تأثیر قدرتمندی بر قیمت ارزهای دیجیتال داشته باشند. این امر به خاطر تمی متفاوت و جالب میم‌ها است که کاربران را ممکن است به خریداری آن‌ها ترغیب کند. همچنین، این میم‌ها می‌توانند عواملی برای افزایش نمودار قیمت ارزها باشند.

به طور کلی، میم کوین‌ها یک روند بسیار پویا و متغیر دارند. قبل از سرمایه‌گذاری در این ارزها، بهتر است تحقیقات کافی انجام داده و بازار را به دقت مورد بررسی قرار دهید.

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم