بهترین ربات های هوش مصنوعی تلگرام / هوش مصنوعی در تلگرام

بهترین ربات های هوش مصنوعی تلگرام / هوش مصنوعی در تلگرام

بهترین ربات های هوش مصنوعی تلگرام

یکی از تجربیات خوبی که بسیاری از کاربران اینترنت به دنبال آن هستند، تجربه کار با هوش مصنوعی است. در حال حاضر، بحث هوش مصنوعی یکی از موضوعات داغ و ترند در وب است و روزی نمی‌گذرد که یک ابزار هوش مصنوعی جدید در حوزه‌های مختلف ظاهر نشود. اگر به سایت‌ها و ابزار‌های هوش مصنوعی رفته باشید، متوجه خواهید شد که در بسیاری از موارد نیاز دارید تا ثبت نام‌های پیچیده و خاصی را برای استفاده انجام دهید. اما راه‌های ساده‌تری مانند استفاده از ربات‌های تلگرامی نیز برای این موضوع وجود دارد. در اینجا قصد داریم بهترین ربات‌های هوش مصنوعی تلگرام را معرفی کنیم و روش ساده‌ای برای استفاده از هوش مصنوعی در تلگرام را با هم مرور کنیم.

 

طرز کار ربات هوش مصنوعی تلگرام چگونه است؟

 

در طول سالها، تلگرام ربات های مختلفی را معرفی کرده است که قابلیت های خوبی را ارائه می دهند. اما اخیرا، باز شدن پای هوش مصنوعی به این ربات ها یک موضوع جدید را به وجود آورده است. باید بگوئیم که از لحاظ ساختاری، ربات های هوش مصنوعی چندان تفاوتی با سایر ربات های تلگرامی ندارند. ولی به عنوان هسته اصلی، از موتور های هوش مصنوعی ChatGPT و Midjourney استفاده می کنند. برای درک بهتر این موضوع، باید کمی در مورد ساختار ربات های تلگرامی صحبت کنیم.

ربات تلگرام واقعیتاً یک برنامه است که روی سرور اجرا می شود و از طریق یک رابط به برنامه تلگرام متصل می شود. شما همچنین می توانید این رابط را به راحتی در دسترس قرار دهید و کاربران می توانند از طریق چت با پروفایل بات دستورات لازم را وارد کنند. اما برای سمت سرور، این مسئله به این سادگی نیست و نیاز به برنامه نویسی دقیق و البته هزینه دارد.

طرز کار ربات‌های هوش مصنوعی در تلگرام به این شکل است که هسته هوش مصنوعی را بر روی سرور آپلود می‌کنند و به بات متصل می‌شوند. سپس کاربران به آن مراجعه کرده و سوالات خود را از آن می‌پرسند و هوش مصنوعی به آنها پاسخ می‌دهد. کیفیت پاسخ‌ها هم بستگی به نسخه سرور و هوش مصنوعی مورد استفاده دارد.

در ادامه، بررسی کاربرد‌ها و ویژگی‌های متنوع موتور‌های هوش مصنوعی صورت خواهد پذیرفت. در همین راستا، ضروری است توجه داشته باشید که هنگام استفاده از چت جی پی تی و دریافت پاسخ‌های متنوع از دو ربات مختلف، در واقع در حال صحبت با دو ربات متفاوت با شما هستید. در نهایت، به بررسی بهترین ربات‌های هوش مصنوعی تلگرام می‌پردازیم.

 

لیست بهترین ربات های هوش مصنوعی در تلگرام

 

لیست بهترین ربات‌های هوش مصنوعی تلگرام به شرح زیر می‌باشد: ربات‌های ریز و درشتی موجود است که می‌توانند خدمات هوش مصنوعی را به صورت رایگان یا با هزینه به شما ارائه دهند. باید توجه داشت که ربات‌های رایگان خدمات خود را از نظر کیفیت با ربات‌های غیررایگان در یک سطح ارائه می‌دهند، اما تفاوتی بین دو دسته ربات وجود دارد که آن نیز این است که ربات‌های رایگان ممکن است در طول زمان خدمات خود را متوقف کنند. به همین دلایل، اگر با یکی از بهترین ربات‌های هوش مصنوعی تلگرام که در این لیست معرفی شده‌اند مواجه شدید که خدمات خود را قطع کرده است، نگران نباشید، با یک جستجوی کوتاه می‌توانید ربات دیگری را برای خود پیدا کنید.

 

ربات هوش مصنوعی Poki toki

 

ربات Poki toki یکی از ربات‌های محاوره‌ای است که می‌تواند به شما اطلاعات زیادی ارائه دهد و یک چت دوستانه را با شما برقرار کند. این ربات توانایی ارائه اطلاعات متنوع را دارد و از هوش مصنوعی برای یادگیری سریع از طریق اینترنت استفاده می‌کند. به عنوان مثال، شما می‌توانید یک خط آهنگ را به عنوان سوال وارد کنید و ربات به درستی آن را تشخیص داده و در مورد آن با شما صحبت کند. این ربات از موتور ChatGPT استفاده می‌کند اما با بهینه‌سازی‌ها و تغییراتی که انجام شده است، سرعت آن بهبود یافته است.

در صورتی که مایل به اجرای یک ربات هوش مصنوعی در تلگرام هستید، سورس کد مربوط به این چت بات را میتوانید به آسانی از گیت هاب دانلود کنید. با استفاده از این سورس کد، یک ربات هوشمند و حرفه ای راه اندازی کنید. اما باید توجه داشت که این کار نیازمند داشتن مهارت های برنامه نویسی قوی است و ممکن است با چالش های زیادی مواجه شوید.

 

ربات هوش مصنوعی Open AI Tools Bot

 

تلگرام یکی از ربات های هوش مصنوعی معروف است که به ما این امکان را می‌دهد که به چت GPT-3 دسترسی داشته باشیم. این ربات به راحتی می‌تواند در فهرست بهترین ربات های هوش مصنوعی تلگرام مقام چهارم را داشته باشد. با این حال، ربات Openaitools بر اساس چت GPT-3 عمل می‌کند اما باید توجه کنیم که برخی مشکلات به زبان های غیر انگلیسی نیز وجود دارد و ترجمه‌ای که این ربات ارائه می‌دهد، به خوانایی و روانی که ما انتظار داریم نمی‌رسد. با این حال، یک قابلیت حرفه‌ای در نظر گرفته شده است و این قابلیت شامل ارائه گروه‌های چت رسمی برای زبان‌های مختلف است.

می‌توانید دریافت کنید، گروه فعال جامعه فارسی زبان که از این ربات استفاده می‌کنند، همیشه در دسترس است و در آنجا بسیاری از سوالات در خصوص روش کار ربات مطرح می‌شود. اگر سوالی دارید یا می‌خواهید بدانید چگونه بهترین پاسخ را از ربات دریافت کنید، این گروه می‌تواند به شما کمک کند و شما را در پیدا کردن پاسخ‌هایتان یاری دهد.

 

ربات هوش مصنوعی DALL-E

 

ربات تلگرامی DALL-E، که از ChatGPT استفاده می‌کند، جزو بهترین ربات‌های هوش مصنوعی تلگرام به شمار می‌رود و به عنوان سومین ربات موجود در این لیست قرار می‌گیرد. این ربات قابلیت تولید تصویر بر اساس متن را دارد و از موتور اصلی ChatGPT استفاده می‌کند. علاوه بر تبدیل متن به تصویر، امکانات بیشتری هم در این ربات وجود دارد و شما می‌توانید به طور کامل از قابلیت چت با ChatGPT در تلگرام استفاده کنید.

 

ربات هوش مصنوعی Abramov

 

روبات Abramov از Midjurny برای ویرایش عکس‌های خود استفاده می‌کند. Midjurny در حال حاضر به عنوان مهمترین پلتفرم تبدیل متن به عکس در هوش مصنوعی شناخته شده است. این روبات تلگرام، جی پی تی نسخه 3.5 را به عنوان هسته اصلی برای صحبت با هوش مصنوعی فارسی ایجاد کرده است.

ربات هوش مصنوعی Plasma

می‌توان به جرات گفت که ربات Plasma، مقام اول را در میان بهترین ربات‌های هوش مصنوعی تلگرام به خود اختصاص داده است. این ربات حرفه‌ای و کارآمد نه تنها قادر به برآورده کردن انتظاراتی است که از یک ربات chatgpt برای تلگرام داریم، بلکه با استفاده از آن می‌توانید به طور رایگان و بدون محدودیت به ادیت کامل تصاویر نیز دسترسی داشته باشید. به این معنی است که با بررسی تمام ربات‌ها، این ربات بهترین و کارآمدترین است.

با استفاده از جدیدترین نسخه چت جی پی تی یعنی GPT-4، ربات ما در علاوه بر این که از نظر تکنولوژی یک سر و گردن از بقیه بالاتر است، همچنین بهترین پاسخ ها را با سرعت بیشتری ارائه می دهد و بهترین تطبیق را انجام می دهد. علاوه بر این، هسته Midjourney 5.2 نیز به این ربات در تصحیح تصاویر ما ارزیابی می شود تا بهترین ویرایش ها را روی تصاویر ما اعمال کند.

موضوع اصلی این مقاله، معرفی بهترین ربات های هوش مصنوعی تلگرام است که در پلازا ارائه شده است. در این مقاله، پنج ربات chatgpt برتر و رایگان که امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند، بررسی شده است. البته باید توجه داشت که این ربات ها به صورت رسمی عرضه نشده اند و ممکن است در آینده قابلیت های خود را از دست بدهند. در این صورت می توان به گزینه های دیگری نیز متوسل شد. تقدیر می‌کنیم که اگر به روزرسانی این لیست کمک کنید.

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم