تصویر پیدا نشد

این انیمیشن قرار است کی پخش شود؟

امروزه فیلم ها و انیمیشن های زیادی در حال تولید است به عنوان مقال انیمیشن مسافری از گانورا از این دسته هاست. برای دانلود انیمیشن مسافری از گانورا همچنان باید منتظر بمانید و لحظه شماری کنید. خب به هر حال سخت هم هست باید تمام جنبه های کار را در نظر بگیرید تا کار دسرست و درمان پیش برود نمی شود بیخیالی پیشه کرد و توقع داشت کار عالیست نه اینطور نیست به هیچ وجه

فقط خواستم به شما بگویم امروزه فیلم ها و انیمیشن های زیادی در حال ساخت است که من شما را تنها به انیمیشن زیبای مسافری از گانورا ارجاع دادم ولی خب به شما میگویم که صبوری پیشه کنید هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم.

به این صورت که اگر پیش از این ها کارها درست صورت میگرفت صد پله جلوتر بودیم.

من پیوسته به این باورم که ایرانی ها توان زیادی برای ساخت فیلم و انیمیشن دارند و این را در چند مورد مختلف به وضح مشاهده کرده ام.

اما خب ذهن خیلی از ایرانی ها متاسفانه ساختار غربی گرفته و تا حدود زیادی عوض شده است

چرا که امپراطوری رسانه های دروغ این طور خواسته که ساختار غربی بگیرد. مثلا کسی که انیمیشن می سازد به نظر من باید نرم افزارها را هم بومی انتخاب کند و این طور نباشد که از نرم افزارهای غیر بومی استفاده کند.

زیاد نمی خواهم سرتان را به درد بیاورم اما ای کاش عده ای بودند که تعقل پیشه می کردند و گرنه قطعا وضع امرزمان اینگونه نبود که امروز هم هست.

وضع امروزمان طبیعتا بسیار متفاوت بود و نه انیمیشن مسافری از گانورا بلکه کارهای ارزنده ی دیگری را می ساختیم. شاد و پیروز باشید . بهترین ها را برای شما خوبان آرزومند هستم.

انیمیشن ها را کجا دانلود کنیم (از سیستم های فروش فانونی فیلم مثل کانا ) راستی انیمیشن کی پخش میشه به نظرم سال آینده

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم