تصویر پیدا نشد

دانلود انیمیشن مسافری از گانورا

دانلود انیمیشن مسافری از گانورا / سینمایی

دانلود انیمیشن مسافری از گانورا با کیفیت بالا

وقتی انیمیشن مورد بحث قرار می‌گیرد، شاید همه‌ی ما به طور ناخودآگاه به خاطر کارتون‌هایی که در کودکی تماشا می‌کردیم مثل “فوتبالیست ها” یاد بیاوریم. اما وضعیت امروزی کاملاً متفاوت است و تکنولوژی به شدت پیشرفت کرده است و ما نمی‌توانیم به خاطر کارتون‌های کودکی‌مان بمانیم.

قبل از اینکه انیمیشن به شبکه تلویزیونی منتقل شود و لینک‌های قانونی آن در دسترس عموم قرار بگیرد، بیایید کمی بیشتر در مورد این انیمیشن صحبت کنیم. نزدیک به برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، در سازمان سینمایی سوره مراسمی برگزار شد. در این مراسم، پوستر رسمی انیمیشن سینمایی “مسافری از گانورا” با حضور سرمایه‌گذاران و اعضای شورای راهبری تولید فیلم رونمایی شد و طراحی این پوستر توسط سیروان مهدوی انجام شده است.

در گذشته، حوزه هنری با تمرکز بر استفاده از ظرفیت تولید انیمیشن در استان‌ها، حمایتی از انیمیشن سینمایی “لوپتو” ساخته هنرمندان جوان کرمانی داشت. اکنون نوبت به انیمیشن سینمایی “مسافری از گانورا” رسیده است که از تولیدات جوانان هنرمند مشهدی است. در ابتدا، این انیمیشن با نام “مسافری از دایتیا” تولید می‌شد.

تهیه‌کنندگی این انیمیشن سینمایی مسئولیت سیدمحمدحسین علمدار بوده است و کارگردانی آن را سیداحمد علمدار انجام داده است. انیمیشن “مسافری از گانورا” توسط “مرکز انیمیشن سوره”، “مؤسسه فرهنگی تصویر هنر پارسارگاد شرق” مشهد، صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران و صندوق پژوهش و فناوری سپهر تولید شده است. این انیمیشن در جشنواره بین‌المللی اصفهان نمایش داده می‌شود و قرار است در جشنواره فیلم فجر نیز نمایش داده شود. داستان انیمیشن درباره‌ی موجودی فضایی است که به زمین می‌آید و با کمک پسری معلول به دنبال فرمانروای سیاره خود که در زمین گم شده است، می‌رود تا صلح را به سرزمینش بازگرداند. این انیمیشن به کارگردانی “سام استودیو” و با دوبله‌ی بازیگران مشهور مانند “لیلا سودبخش”، “شهره روحی”، “محمد خاوری”، “عاطفه رضوان نیا” و “سمیه الیاسی” ساخته شده است.

لینک دانلود انیمیشن مسافری از گانورا

توجه داشته باشید لینک دانلود انیمیشن مسافری از گانورا پس از توزیع در شبکه نمایش خانگی روی سایت قرار داده میشه

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم