اندیشه فولادوند کیست؟/ عکس و بیوگرافی، سن، قد و اینستاگرام اندیشه فولادوند

اندیشه فولادوند کیست؟/ عکس و بیوگرافی، سن، قد و اینستاگرام اندیشه فولادوند

اندیشه فولادوند کیست؟

عکس و بیوگرافی سن و قد اندیشه فولادوند

میخواهیم در این مقاله به بررسی زندگی و فعالیت های هنری اندیشه فولادوند بپردازیم و بدانیم اندیشه فولادوند کیست و همچنین در مورد پیج اینستاگرام، و سن او اطلاعاتی کسب کنیم

او یکی از بازیگران مستعد و مشهور در حوزه سینما، تلویزیون و تئاتر است و تا به حال در آثار برجسته کارگردانانی نظیر مسعود کیمیایی، احمدرضا معتمدی، فریدون جیرانی و مهران مدیری نقش آفرینی کرده است. اندیشه ابتدا با بازی در فیلم سربازهای جمعه کاری از مسعود کیمیایی وارد دنیای سینما شد. این فیلم که در سال 1382 اکران شد، با حضور بازیگران مطرح دیگری مانند محمدرضا فروتن، بهرام رادان، پژمان بازغی و پولاد کیمیایی متمرکز بر داستان نقره بود. علاوه بر سینما، اندیشه نقش های بسیاری را در تلویزیون و تئاتر نیز بازی کرده است. در پایان، در مقاله حاضر از وب سایت خودمان به بررسی جزئیات و بیوگرافی اندیشه فولادوند پرداخته خواهد شد.

پیج اینستاگرام اندیشه فولادوند

آدرس پیج ایستاگرام او

andishehfouladvand@

سن و قد اندیشه فولادوند چند سال است 

اندیشه فولادوند، بازیگر مشهور، در فروردین سال ۱۳۵۳ در بیمارستان ۵۰۳ ارتش تهران متولد شد.در مورد قد او اطلاعاتی در دسترس نیست. وی از کودکی به سینما و ادبیات علاقه‌مند بود، که این علاقه از تربیت فرهنگی خانواده‌ای که در آن بزرگ شد، نشات گرفت. پدر او، فرهاد فولادوند، یک شاعر بزرگ است و اندیشه از او مدیون است. مادر او نیز یک فرهنگی و معلم بازنشسته است. خواهر او، مرجان، دکترای ادبیات را دریافت کرده و در حوزه مطبوعات فعالیت می‌کند. برادر اندیشه نیز کسب و کار خود را در حوزه بازار ایجاد کرده است. اندیشه پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان، در دانشگاه وارد رشته فلسفه و کلام اسلامی شد و موفق به اخذ مدرک کارشناسی شد. حال به بررسی زندگی حرفه‌ای این هنرمند می‌پردازیم.

اندیشه در ابتدا در سریال مریم مقدس به عنوان بازیگر در نقشی کوتاه حضور یافت. سپس در فیلم سربازهای جمعه کاری از مسعود کیمیایی، در نقش نقره، در پیش دوربین ظاهر شد. بعد از این فیلم، اندیشه برای مدتی از عرصه سینما دور شد. با اجرای بازیگری در فیلم ستاره‌ها کاری از فریدون جیرانی، او به صنعت بازگشت و تاکنون در فعالیت خود پابرجا بوده است.

اندیشه فولادوند اهل کجاست

به هر حال، اصالت او به لرستانی‌ها برمی‌گردد. در مورد خانواده اندیشه فولادوند، متأسفانه اطلاعات دقیقی وجود ندارد. با این حال، می‌توان اذعان کرد که این بازیگر احتمالاً از خانواده‌ای متواضع و معمولی تبار گرفته است. بر اساس مطالبی که در دسترس هستند، اندیشه فولادوند در کشور ایران متولد شده است و به شدت با فرهنگ و هنر ایران آشنا است. او در حوزه بازیگری فعالیت می‌کند و تاکنون در فیلم‌های مختلفی نقش داشته است. همچنین، همسر او نیز هنرمند است اما اطلاعاتی درباره زندگی شخصی او در دست نیست. به هر حال، به نظر می‌رسد اندیشه فولادوند از خانواده‌ای هنرمند و فرهیخته به دنیا آمده است.

سریال های اندیشه فولادوند

شروع فعالیت حرفه‌ای اندیشه با بازی در مریم مقدس بود، سپس در فیلم سربازهای جمعه کارگردانی مسعود کیمیایی به نقش نقره پیوست. او برای مدتی از صنعت بازیگری دور شد، اما در سه داستان فیلم ستاره‌ها با بازی در نقش‌های پونه، قناری و رها ظاهر شد. انتخاب اندیشه برای نقش کتی در فیلم سن پطرزبورگ کارگردانی بهروز افخمی در سال 1388 بود و با بازی در این کمدی موفق و پرمخاطب، شهرت بسزایی به دست آورد. در این فیلم، تنابنده، قاسم‌خانی، رهنما، خداداد، صحت و حیایی از سایر بازیگران بودند. آخرین فعالیت‌های سینمایی اندیشه فیلم خائن‌کشی به کارگردانی مسعود کیمیایی در سال 1399 بود. در این فیلم، اندیشه به همراه مدیری، کیمیایی، آقایی، آئیش، بهرامی، ادبی و شجره نقش‌آفرینی کرد.

اندیشه، که در زمینه شاعری هم فعالیت دارد، در سال 1387 کتاب شعر “عطسه‌های نحس” را به تهیه‌کنندگی انتشارات ثالث به چاپ رساند. در این کتاب، 45 قطعه شعر گنجانده شده است. کتاب شعر دوم او به نام “شلیک کن رفیق” نیز در سال 1393 توسط انتشارات ثالث منتشر شد.

همچنین، آلبوم شعر و موسیقی “آخرین حرف معاصر” متشکل از شعرهایی است که با صدای اندیشه و آهنگسازی فریبرز لاچینی منتشر شده است. در سال 1392 نیز، آلبومی با نام “یک خیابان سهم یک افسانه نیست” که شعرهای اندیشه با موضوع جنگ و آهنگسازی کارن همایونفر در آن گنجانده شده است، منتشر شد. در ادامه این مقاله، به معرفی کارنامه هنری این بازیگر در حوزه سینما پرداخته می‌شود.

اندیشه فولادوند، بازیگری است که در آثار متعددی در تلویزیون نقش‌آفرینی کرده است. او به عنوان بازیگر، نخستین بار در سریال مریم مقدس، با نقش گلدا وارد دنیای تلویزیون شد و از آن زمان تا به امروز در مجموعه‌های متعددی حضور داشته است. در سال ۱۳۹۷، وی در سریال بانوی عمارت کاری از عزیزالله حمیدنژاد، به عنوان نقش طلا به تصویر کشیده شد و نمایش قابل قبولی را از خود نشان داد. در این مجموعه تلویزیونی، علاوه بر اندیشه، هنرمندانی چون حسام منظور، مریم مؤمن، غزل شاکری، رامتین خداپناهی، شبنم فرشادجو و مینا وحید نیز نقش ایفا کردند.

سریالهای نمایش خانگی اندیشه فولادوند

اندیشه نیک‌نظر، بازیگری در حوزه نمایش خانگی، در سریال “دراکولا” به کارگردانی مهران مدیری ایفای نقش الناز را تجربه کرد. در این سریال، علاوه بر نیک‌نظر، بازیگرانی همچون مهران مدیری، ویشکا آسایش، سیما تیرانداز، بهنام تشکر، گلاره عباسی، محمد بحرانی، نیما شعبان‌نژاد، امیرمهدی ژوله و احسان امانی نیز حضور داشتند.

در سال 1388، اندیشه فولادوند در فیلم سینمایی “سنگ اول” به کارگردانی ابراهیم فروزش، بهترین بازیگر نقش اصلی زن را در سومین جشنوارهٔ فیلم جام جم به دست آورد. البته، برخی از شایعات بی اساس دربارهٔ این بازیگر پیش‌آمده است؛ از جمله شایعه‌ای که مبنای آن عملکرد اندیشه در سینما تحت عنوان “تیتر زرد اعتیاد” قرار گرفت، که در نهایت به اثبات کذب بودن آن رسید. همچنین، شایعه‌ای دربارهٔ ارتباط نسبی میان حدیث فولادوند و اندیشه نیز پخش شده است که هرگونه ارتباط فامیلی بین این دو را رد می‌کنیم و آن را تنها به تشابه فامیلی برمی‌گردانیم. همچنین، شایعه‌ای دربارهٔ بیماری اندیشه نیز پخش شده است که در حقیقت کذب است. علاوه بر این موارد، رفتار عجیب و غیرمنتظره اندیشه در مورد نامزدهای جشنواره فجر نیز موضوعی با حواشی زیاد بود.

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم