امسال چه سالیه؟ چکار باید بکنیم؟

امسال چه سالیه؟ چکار باید بکنیم؟

امسال چه سالیه چه کار کنیم؟

سلام دوستان امیدوارم که حال دلتون عالی باشه!

من این روزها زیاد به تقویم نگاه میکنم منظورم تقویم 1403 هست. برای تقویم سال 1403 ذکر این نکته بسیار جالبه که تعداد روزهای تعطیل در این تقویم زیاد به نظر می رسن!

تعداد روزهای تعطیل این تقویم خیلی زیادن قبول دارید؟

بگذریم در سال 1403 خیلی باید حولستون رو جمع کنید. یعنی اگر حواستون نباشه نیم قرن عقب می افتید. چرا عقب می افتید؟ راستش چون دنیا رو روزگار منتظر شما نمی میونه و ایام یکی پس از دیگری سپری میشن

فعلا و در این جهان هیچ چیزی قابل برگشت نیست. هر چیزی که گذشته دیگه گذشته و بعیده که دوباره بخواد برگرده به حالت های پیشین. بذارید یه مثالی بزنم. وقتی یه تخم مرغ میشکنه آیا تکه هاش به هم می پیوندن و تخم مرغ اولیه ایجاد میشه؟

یقینا که این طور نیست و هیچ زمانی قرار نیست تخم مرغ اولیه ایجاد بشه! هیچ وقت جهان همین طور که هست به مسیرش ادامه میده! اینارو گفتم که بگم داریم پیر میشیم و باید حواسمون رو جمع کنیم چرا که اگر حواسمون رو جمع نکنیم طومارها در هم پیچیده میشه!

طومار کارهامون چون یک قرت عقب می افتیم. حتی شاید بیشتر هم عقب بیافتیم و عقب بمونیم.

بیشتر این عقب افتادی میتونه به شکل مالی بروز کنه! یعنی ما احتمالا از جهت مالی عقب افتادگی خواهیم داشت. چرا که تورم سر به فلک کشیده و خیلی از صاحب نظران حتی دارن از ابر تورم هم صحبت میکنن! میدونید دارم در مورد چی صحبت میکنم؟ دارم در مورد ابر تورم صحبت میکنم.

همون چیزی که خانمان سوز و البته خانمان برانداز هست.

دوستان خوب من. به شخصه بر این باورم که هر یک از ما استعداد های کشف نشده ای داریم که میتونیم به رشد و بالندگی این استعداد ها کمک کنیم.

راه حل ارتقا و رشد استعداد ها در یک کلمه خلاصه می شه و اون افزایش مهارت هست.

پس برای پیشگیری از آسیب در سال 1403 باید مهارت های خودمون رو به صورت اصولی و تمام و کمال افزایش بدیم.

برای امسال باید چکار کنیم؟ امسال چه سالیه؟

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم