تصویر پیدا نشد

افشین نریمان کیست؟ + بیوگرافی و ماجرای سکته

افشین نریمان کیست؟

بیوگرافی افشین نریمان به همراه ماجرای سکته

در این مطلب می خوانیم که افشین نریمان کیست
افشین نریمان، برنامه‌ساز و تهیه کننده برنامه‌های تلویزیونی، در حال حاضر در بیمارستان بستری شده است و به دلیل سکته مغزی، حال عمومی او خوب نمی باشد. افشین نریمان در سال ۱۹۷۵ در تهران به دنیا آمده است و تاکنون برنامه های معروفی چون پارازیت و آنتن را اجرا و تهیه کرده است.

افشین نریمان، برنامه‌ساز و تهیه کننده برنامه‌های تلویزیونی، در سال ۱۹۷۵ در تهران متولد شد. او برنامه‌های معروفی مانند پارازیت و آنتن را اجرا و تهیه کرده است. افشین نریمان دانشجوی رشته میکروب شناسی در دانشگاه آزاد تهران شمال بود و دوران تحصیل خود را در دبیرستان اندیشه در خیابان عباس‌آباد گذراند. پس از فارغ التحصیل شدن، به آمریکا مهاجرت کرد و از سال ۲۰۰۲ به عنوان مقصد دائم خود ایران را ترک کرد.

بعد از ورود به امریکا در سال ۲۰۰۳، داور ویسه همکاری خود را در تلویزیون رنگارنگ آغاز کرد. وی همچنین به فروش فرش و ساخت و ساز و معماری مشغول شد. اما بعد از مدتی، او از این کار جدا شده و در یک شرکت فروش لوازم ساختمان مانند موکت و سرامیک فعالیت کرد.

افشین نریمانی، که روز گذشته به دلیل سکته مغزی در بخش مراقبت های ویژه در بیمارستانی در امریکا بستری است، فعالیت خود را در سال ۱۳۸۶ با صدای آمریکا آغاز کرد. او در تحقیق و تهیه برنامه‌های پارازیت و آنتن فعالیت داشته است. پس از کناره گیری از صدا امریکا، افشین نریمانی برنامه آپوزیت را تولید و اجرا کرد.

افشین بارها شغل خود را تغییر داد و تا زمانی که به برنامه سازی و اجرا روی آورد، به عنوان مجری وارد صدای امریکا شد. در سال ۲۰۰۷، وارد صدای آمریکا شد و با فن تدوین ویدیو آشنا شد. به عنوان یک ویدیو ادیتور یا تدوینگر تصویر در صدای آمریکا کار کرد. تا سال ۲۰۱۰، به پیشنهاد کامبیز حسینی مجری و نویسنده، جذب برنامه پارازیت شد. پارازیت یک برنامه طنز انتقادی سیاسی بود. همکاری با تیم پارازیت حدود چهل و دو برنامه ادامه نداد و در سال ۲۰۱۱، برنامه پارازیت منحل شده است. افشین همچنین با تولید برنامه هفتگی “آنتن” همکار شده است که مضمون طنز سياسی داشت. این همکاری نیز پس از چهل و دو برنامه با اخراج افشین از صدای آمریکا به پایان رسید. در طول ۵ سال حضور در صدای آمریکا، دو سفر به عراق و یک سفر به سوریه را تجربه کرد.

افشین پس از اخراج از صدای آمریکا، در ابتدای تابستان ۲۰۱۳ برنامه آپوزیت را به صورت مستقل تهیه کرد و در یوتوب و فضای مجازی منتشر کرد. برنامه آپوزیت روی میز ناهارخوری کنار آشپزخانه ساخته شده و همچنان به همان شکل بعد از دویست و هفتاد هفته منتشر میشود.

او در حال حاضر در بخش مراقبت های ویژه در یک بیمارستان در آمریکا بستری است و به کما رفته است. برنامه های نریمان اغلب به موضوعات سیاسی طنز مرتبط هستند و درباره اخبار داخلی ایران صحبت می کنند. آپوزیت یک برنامه طنز هفتگی است که توسط افشین نریمان اجرا می شود و تمرکز آن بیشتر روی اخبار داخل ایران است. علاوه بر این، آپوزیت گزارش های زنده از اخبار روز و گفتگو با کارشناسان در حوزه های علم، تاریخ و فرهنگ منتشر می کند. در طول ۹ سال گذشته، حدود ۶۵۰ قسمت از برنامه آپوزیت تولید شده است.

 

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم