تصویر پیدا نشد

اسامی بازیگران و داستان فیلم منطقه بحرانی +بیوگرافی و عوامل

داستان و بازیگران فیلم منطقه بحرانی

 

بیوگرافی ، داستان و عوامل فیلم منطقه بحرانی
فیلم “منطقه بحرانی” که توسط علی احمدزاده کارگردانی شده است، یک محصول مشترک بین ایران و آلمان در سال ۱۴۰۲ است. در این فیلم، بازیگران برجسته و معروفی همچون امیر پوستی، شیرین عابدینی راد، مریم صادقیان، علیرضا کی‌منش، ساغر سحرخیز، مینا حسنلو، علیرضا راستجو و صبا باقری نقش‌های خود را بازی می‌کنند. داستان فیلم درباره منطقه‌ای بحرانی است و در طول آن با شخصیت‌های مختلف و مشکلات آن‌ها آشنا می‌شوید.

علیرضا کی‌منش
علیرضا راستجو
امیر پوستی
شیرین عابدینی راد
مریم صادقیان
ساغر سحرخیز
مینا حسنلو
صبا باقری

فیلم سینمایی “منطقه بحرانی” که به کارگردانی علی احمدزاده در سال ۱۴۰۲ تولید شده است، در کارنامه این کارگردان مجموعه‌ای از فیلم‌های بلند و کوتاه قبلی وجود دارد. این فیلم‌ها شامل “آوانتاژ”، “مهمونی کامی”، “پدیده” و “مادر قلب اتمی” می‌شوند.

در هفتاد و ششمین جشنواره فیلم لوکارنو که از تاریخ ۲ تا ۱۲ آگوست (۱۱ تا ۲۱ مرداد) در کشور سوئیس برگزار می‌شود، ۲۱۴ فیلم از ۱۱۳ کشور به نمایش درآمده‌اند. این جشنواره امسال میزبان فیلمی است که داستان زندگی تنهایی امیر را روایت می‌کند. امیر با سگ خود به نام همراه است و در دنیای زیرزمینی تهران سرگردان است. وی معتاد به فروش انواع مواد مخدر است و بدون هدف در خیابان‌های شهر حرکت می‌کند. داستان پس از این نقطه پیچیده‌تر می‌شود و…

علی احمدزاده، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده ایرانی است که برخی از فیلم‌های وی از جمله “مهمونی کامی”، “مادر قلب‌اتمی” و “پدیده” مجوز اکران عمومی نگرفته یا توقیف شده‌اند. در سال ۱۳۹۱، علی احمدزاده اولین فیلم خود به نام “مهمونی کامی” را ساخت. با وجود مشکلات در دریافت پروانه نمایش، فیلم را بدون مجوز در جشنواره‌های مختلف به اکران رساند. در پاسخ به توقیف “مهمونی کامی”، علی احمدزاده نسخه با کیفیت فیلم خود را در  چارچوب  گسترش داد و آن را در  چارچوب جشنواره های مختلف منتشر کرد. فصول بعد، فصول ديگري هست ك منجر به تغييراتي شده است.


	
					
درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم