تصویر پیدا نشد

ارز دیجیتال کوجی (kuji) چیست؟ کوجیرا kujira و آینده آن

ارز دیجیتال کوجی (kuji) چیست؟

kujira به فارسی کوجیرا چه کاربردی دارد؟ آیا از آینده این ارز مطلع هستید؟

قبل از معرفی این ارز دیجیتال، باید اشاره کنیم که یک ارز دیجیتال با نام Koji وجود دارد، اما باید بدانید که این دو ارز هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند و فقط تشابه نام دارند. Kujira یک بلاکچین لایه یک است که در شبکه کازماس فعالیت می‌کند و با استفاده از yield farming فعالیت می‌کند. بنابراین، بخش بزرگی از سود و درآمدزایی در این شبکه به سهام‌گذاران و افرادی که ارز دیجیتال Kuji را استیک کرده‌اند، تعلق خواهد گرفت.

در حال حاضر، ارز دیجیتال این شبکه رشد قابل توجهی داشته است. در عین حال، تحلیلگران فاندامنتال به این ارز دیجیتال و اهداف آن علاقه زیادی دارند. بر اساس گفته‌های وبسایت Medium، ارز دیجیتال Kuji برای افرادی طراحی شده است که تازه به دنیای رمزارزها وارد شده‌اند و فرصت‌های قبلی را از دست داده‌اند. همچنین، این وبسایت به این نکته اشاره می‌کند که این ارز دیجیتال ممکن است باعث ظهور نهنگ‌های جدید در بازار کریپتو شود.

پروژه Kujira خدماتی را ارائه می‌دهد که با استفاده از ارز دیجیتال Kuji و اکوسیستم شبکه خود می‌تواند منبع درآمد باشد. این خدمات برای افرادی بوده که به تازگی با رمزارزها آشنا شده‌اند. در ادامه مقاله، به چند نمونه از مهم‌ترین خدمات ارائه شده در این بلاکچین پرداخته شده است.

پلتفرم Blue یکی از خدمات ارائه شده در بلاکچین Kuji است. این پلتفرم امکاناتی مانند Stake کردن ارز دیجیتال Kuji و دریافت سود ماهیانه و سالیانه، مشاهده نمودارها و وضعیت فعلی پروژه Kujira، استفاده از Bridgeها برای تبدیل بین دارایی‌ها، Mint کردن استیبل کوین USK و دریافت پاداش را فراهم می‌کند.

به شخصه احتمال میدهم که این پروژه مانند دوران اوج لونا توجهات را بسیار به سمت خود جلب کند. پس ارز دیجیتال کوجیرا احتمالا در بولران پیش رو بسیار قوی عمل خواهد کرد.

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم