آیسان اسلامی کیه؟ کودتاگر؟ سن،قد؛شغل و درآمد آیسان.

آیسان اسلامی کیه؟ کودتاگر؟ سن،قد؛شغل و درآمد آیسان.

آیسان اسلامی کیست؟

آیسان اسلامی کیه؟ کودتاگر کیه

عکس و بیوگرافی آیسان اسلامی

آیسان اسلامی، یکی از چهره‌های شناخته‌شده در فضای مجازی ایران، یک بلاگر و اینفلوئنسر اینستاگرامی است. استفاده از اصطلاحات عجیب و غریب خود، باعث شده تا توانسته مخاطبان زیادی را جذب و به شهرت زیادی دست یابد.

در خلاصه‌ای کوتاه، آیسان صاحب شرکت چلندر هوم است و در اینستاگرام به عنوان یک بلاگر مشغول به فعالیت است. در ادامه به بحث در مورد بیزینس آیسان می‌پردازیم.

او از سن ۱۰ سالگی با پدرش زندگی می‌کرد، زیرا مادرش آن‌ها را در سن ۱۰ سالگی ترک کرده بود. چندی پیش، آیسان در استوری پیج شخصی خود در مورد درگذشت مادرش به دلیل سکته مغزی صحبت کرد و خبر را منتشر کرد.

ویدیوی بسیار پربازدید آیسان اسلامی شامل صحنه‌ای است که در آن آیسان تصور می‌کند خودش به عنوان یک پدر، درون یک خودرو نشسته و به پسر فرضی خود صحبت می‌کند. او به نقطه‌ای که در آن قرار گرفته‌اند اشاره می‌کند که در واقع یک فحش نارواست. در ادامه، آیسان به همسرش نیز فحاشی می‌کند و در همین حال با خود خنده می‌کند. این نشان‌دهنده‌ی محتواهای مورد توجه و توهین‌آمیز آیسان اسلامی است که او در این ویدیو برای تفریح جمعیت خود بافته است.

با استفاده از اصطلاحات عجیب و غریب خود، آیسان اسلامی، بلاگر و اینفلوئنسر اینستاگرامی، به شهرت زیادی دست یافته است. او با استفاده از اصطلاحاتی مانند «پسر شاه باشه»، توانسته مخاطبان زیادی را جذب کند و به طوری که تعداد فالوورهایش به ۵ میلیون نفر رسیده است. به حدی که او در قطعه جدید حسین تهی نیز حضور داشته است، این موفقیت را به حداکثر رسانده است.


آیسان اسلامی یک ایرانی الاصل ساکن آمریکاست که در حال حاضر 35 سال دارد. او در چلنجر مازندران متولد شده است. طبق حرف های خود آیسان و شنیده ها ی متعدد شغل آیسان بازسازی و البته ساخت و ساز ملک است قد او 196 سانتی متر است

آیسان اسلامی بارها گفته که دوست دارد در سینمای هالیوود فعالیت داشته باشد. جالب است بدانید که حتی نام شرکتی که در آن فعتایت میکند یعنی چلندر هوم با نام زادگاهش یعنی چلندر مازندران شیاهت معناداری دارد.

این شرکت در پرجمعیت ترین شهر ایالت تگزاس یعنی هیوستون واقع شده، آرش طباطبایی و آیسان اسلامی این کمپانی را مدیریت میکنند.

آدرس پیج اینستاگرام آیسان اسلامی چیست؟

مثل هر کدام از ما ، او که دوست دارانش پسر شاه خطابش میکنند. صفجه ای در اینستاگرام به همین نام دارد به این نام aisan_eslami

آیا آیسان پسر شاه است؟

از جمله شایعاتی که در مورد او ذکر میکنند  این است که او را نوه رضا خان خطاب میکنند. که البته این ها سندیت ندارند و به نظر میرسد کاربرها با او شوخی دارند و طرفدارانش این کلید واژه را از سر شوخی به او نسبت می دهند. بنابر این او هیچگونه نسبتی با خاندان شاه ندارد و این ادعاها صرفا از نقطه نظر دوستانه مطرح می شوند و نه چیز دیگری

چه چیزهایی باعث شده اند تا آیسان اسلامی شهرت و محبوبیت به دست آورد؟

از نظر من آیسان را می توان فردی صادق نامید او بسیار رک است و ذره ای اهل این نیست که خودش نباشد. چاشنی طنز و صریح بودن باعث ایحاد حس اعتماد در میان دنبال کنندگان صفحه اش شده است. از جمله ویژگی های اساسی او می توان به انتقال انرژی اشاره کرد.

او دائما تلاش می کند تا انرژی مثبت را با کاربرانش به اشتراک بگذارد. این نقل قول های انگیزشی و به اشتراک گذاشتن تجربیات چندین و چند ساله اش او را محبوب دل ها کرده است.

اگر که سبکش تولید محتوا مانند دیگر بلاگرها نیست اما آیسان اسلامی پیوسته در حال تولید محتوای با کیفیت است. او نمایشی از روزمرگی هایش دارد. نمایشی از زندگی لاکچری و به نمایش گذاشتن این زندگی لوکس در فضای مجازی  سبب جلب توجه آن دسته از افرادی می شود که سبک زندگی لاکچری را می پسندند.

همسر آیسان اسلامی کیست؟

او مجرد است و تا به این لحظه ازدواج نکرده است

نام پدر آیسان اسلامی چیست؟

پدر آیسان اسلامی نامش قدیر است و به نظر می رسد که رابطه خوبی با مادرش نداشته است. آیسان گاهی در ویدیوهایش نام پدرش را می گوید. و مخاطب ها ارتباط نزدیکی با او دارند

شغل آیسان اسلامی چیست؟

همان طور که قبلا هم گفتیم کار او بازسازی و ساخت و ساز است. البته او جدیدا این نکته را با بیان دیگری مطرح کرده که پیشنهاد می شود پیجش را دنبال کنید

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم