مدل مو مردانه سال 1402 / مو در ۱۴۰۲ کلاسیک، ایرانی،کوتاه؟؟؟

مدل مو مردانه سال 1402 / مو در ۱۴۰۲ کلاسیک، ایرانی،کوتاه؟؟؟

بهترین مدل مو مردانه سال 1402

سال 1402 مردان چه مویی را انتخاب می کنند.

در این نوشتار سعی داریم بهترین مدل های مو مردانه برای سال 1402 را معرفی کنیم.

پیش گفتار:

گاهی به این فکر میکنم که ذائقه ها چقدر در طول زما تغییر می کند. این تغییرات سالهای پیش به کندی پیش می رفت اما امروزه به مدد رسانه هایی که وجود دارد تغییرات مداوم اتفاق می افتد.

فرهنگ مصرف گرایی برای فروش کالاها و لوازمی که گاهی احتیاج چندانی به وجودشان نیست اوج گرفته است. البته بشر دوست دارد که لوکس زندگی کنی

صنعت مدلینگ هم به مدد وجود همین رسانه ها و سلیبریتی ها به سرعت در حال پیشرفت است. تا جایی که مردان و زنان دوست دارند هر ساله برای خود مدل مو انتخاب کنند. مثلا مدل مو مردانه در سال 1402 با پیش از آن تفاوت دارد. گویی مردهای دوست دار مد دوست دارند باکلاس تر جلوه کنند.

گریزی بزنیم به تاریخ!

تاریخ چندین و چند ساله بشر در مقابل عمر دراز کهکشان ها قطره ای است در دریا! به عبارت دیگر بهتر است بگوییم عمر کهکشان ها به 13.8 میلیارد سال پیش بر میگردد.

میلیاردها سال طول کشیده است تا تمدن بشری شکل بگیرید. در ابتدا به دلیل نبود ماشین های اصلاح مو و کمبود امکانات یک مدل مو بیشتر نداشتیم و آن موهای بلند و پشمالو بود.

بیایید یک لحظه تصور کنیم که نوع بشر در هزاران سال پیش چگونه بوده است. آنچه هالیوود نشان می دهد با آنچه واقعیت دارد از نظر من کاملا متفاوت است.

بشر بسیار پشمالو تر بوده از آنچه فیلم ها نشان می دهند چرا که اساسا ابزارهای اصلاح مو بسیار کم بوده اند.

بگذریم به نظر شما مدل مو مردانه سال 1402 چگونه است در سال ۱۴۰۲ مردان به مدل های کلاسیک اهمیت می دهند یا کوتاه و یا ایرانی؟؟؟

خود من به عنوان نویسنده این مقاله مدل موی مردانه ۱۴۰۲ را کوتاه انتخاب میکنیم. معتقدم دیگر دوران مدل های کلاسیک تمام شده. ترجیحا حتی کچل میکنم.

امروزه کچل ها بسیار جذاب تر از قبل شده اند. و زن ها حتی به مردان کچل بیشتر از قبل اهمیت می دهند.

چند مدل مو برای سال 1402 ویژه مردان و پسران

مدل مو مردانه 1402

مدل موی مردانه برای سال 1402

 

 

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم