قیمت طلا در سال 1402 چقدر است؟ / طلا ۱۴۰۲

قیمت طلا در سال 1402 چقدر است؟ / طلا ۱۴۰۲

قیمت طلا در سال 1402

پیش بینی قیمت طلا ۱۴۰۲(بر طبق اقتصاد کلان و رابطه ی منفی اش با رکود اقتصادی )

بشر همواره به چیزهایی خاص ارزش داده است. این ارزش بر اساس قانون عرصه و تقاضا شکل گرفته است. به عبارتی همیشه اگر عرضه کم باشد و در عین حال تقاضا زیاد باشد ارزش کالا افزایش می یابد. طلا هم از نظر من در دسته ی کالا طبقه بندی می شود و نه پول.

پیش بینی می شود طلا در سال 1402 قیمتش افزایش می یابد. به عبارت دیگر شاخص دلار به محدوده ی مقاومتی خورده و گاها کورولیشن طلا با دلار منفیست. از طرف دیگر به خاطر رکود سنگینی که حاکم می شود مردم میخواهند ذخیره ارزش صورت پذیرد این یعنی اینکه تقاضا برای طلا افزایش می یابد بنابر این قیمتش باید افزایش پیدا کند.

از طرف دیگر اگر رفتار شناسی بیتکوین را نظر گرفته باشید. همیشه یکسال قبل از هاوینگ شروع به حرکت صعودی می کند و جالب است که در اول چرخه ی صعودی همبستگی طلا با پادشاه ارزهای دیجیتال مثبت است.

قیمت طلا در نظر تکنیکال

قیمت طلا از نظر تکنیکال هم پس از یک ریزش روی وسط یک کانال ماهانه قرار گرفته است و اگر توسط وسط این کانال حمایت شود می تواند رشد کند.

هیچ پیش بینی صد در صد درست نیست و اساسا ما در بازارهای مالی چیزی به عنوان پیش بینی نداریم. من هیچ وقت سرمایه گذار نبوده ام بلکه همیشه از نوسانات بازار استفاده کرده.

یک پیشنهاد به شما می کنم. فرض کنید در تایم فریم ماهانه قیمت روی یک حمایت قرار داشته باشد. شما در تایم فریم روزانه می توانید وارد معامله خرید شوید به شرط اینکه نشانه های صعودی در نمودار را ببینید مثلا یک پین بار به همراه کندل پس از آن

تازه این را هم باید وقتی تعیین کنید که حد ضرر را برای خودتان مشخص کرده باشید. با این استراتژی قینت طلا هر عددی هم که باشد و در سال 1402 قیمت طلا هر چیزی که باشد شما می توانید از آن سود ببرید.

خب دوستان امیدوارم هر جا که هستین جیب هاتون پر پول باشه. شاد باشید

این نوشتار نظر شخصی ادیب فاضل است و پیشنهاد سرمایه گذاری نیست.

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم