قهرمان مستر المپیا 2023 چه کسی است؟

قهرمان مستر المپیا 2023 چه کسی است؟

قهرمان مستر المپیا 2023 چه کسی است؟

قهرمان مستر المپیا 2023

این نوشتار پیوسته بروز رسانی می شود

بعضی از کارها مانند شکستن شاخ غول است. زیباترین تعبیری که می توان برای آن به کار برد دقیقا همین است. اما شکستن شاخ غول اراده می خواهد، یک اراده ی افسانه ای رستم وار ، باید دیوانه وار با خمودی و تنبلی جنگید و در مقابل کاهلی قد علم کرد. کسی می تواند قهرمان باشد که اراده ی پولادینی داشته باشد. قهرمان شدن و مسیر موفقیت یک شبه به دست نمی آید. بلکه مستلزم کار و تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیری است.

موفقیت یعنی استمرار پیوسته یک عادت مثبت. به عنوان مثال اگر شما روزی چند ساعت تمرین می کنید و استعداد ذاتی خوبی دارید. یعنی ژنتیک شما برای انجام یک کار مساعد است. این یعنی احتمالا بخت با شماست. من معتقدم حتی برای قهرمان مستر المپیا 2023 شانس یک پارامتر است و همیشه هم وجود دارد. اما برای کسی که کوچکترین تلاشی نمی کند هیچ شانسی وجود ندارد. یا بهتر است جمله ام را این گونه اصلاح کنم که شانس اندکی وجود دارد.

هر کدام از شما می تواند قهرمان یک مسابقه باشد. می تواند در مسابقه بزرگ مثل مستر المپیا 2023 درخشان بدرخشد. اما قبل از تلاش فیزیکی ، تلاش ذهنی نیز لازم است. یعنی قبل از اینکه به بلند کردن وزنه ها می اندیشید. باید به خودتان تلقین کنید که خواستن آفریدن است و من چیزی را که می خواهم به دست می آورم.

تلاش ذهنی مقدمه حر کت است، مقدمه انگیزش و انگیزش موتور محرکه رسیدن به خواسته هاست. پس اگر در حال خواندن این نوشتار هستی، یعنی به این مسابقات علاقمند شده ای ، یعنی شما هم طالب رسیدن به یک هدف برتر هستی و می خواهی به آن دست پیدا کنی

پس از همین امروز از خمودی فاصله بگیر و برای آینده ات بجنگ، شاید قهرمان بعدی تو باشی!

قهرمان مستر المپیا 2023 :

هنوز اخبار رسمی در این خصوص نداریم. این نوشتار پیوسته بروز رسانی می شود.

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم