قسمت 51 و 52 گیلدخت

قسمت 51 و 52 گیلدخت

دانلود قسمت 51 و 52 سریال گیل دخت

سلام دوستان وقت شما بخیر امیدوارم ، لحظات خوبی داشته باشید. این روزها، سریال گیلدخت در حال پخش هست و میتوان گفت یکی از بهترین سریال های تلوزیون در چند سال اخیر محسوب میشه. قبل از دانلود قسمت 51 و 52 سریال گیل دخت می خواهم یک موضوعی رو برای شما عنوان کنم که احتمالا این موضوع برای شما هم جذابیت های خاصی داشته باشد.

توجه کردید که ما ایرانی ها هر شبکه ی اجتماعی رو که دوست داریم توسط بالا دستی ها فیلتر میشه؟ نمیدونم ما دوست داریم یا اینا یه کاری میکنن ما دوست داشته باشیم.

حالا چرا این حرف رو میزنم. دیروز رفتم اینستا و متوجه شدم که حتی پیج های بسیار کوچک هم گهگاه بازدید های میلیونی از ریلز دارن و برای همین گاها چند ده کا فالور با همین تکنیک روانه پیج اون ها میشه. اینکه چرا اینستا در ایران اینقدر رونق گرفت من هنوز به خوبی دلیلش رو نمی دونم ولی یکی از دلایلش این بود که همه چی رو زدن فیلتر کردن و به اضمحلال بردن در نتیجه این شبکه رونق گرفت و بزرگ شد.

حالا این چه ربطی داشت به موضوع ما!

ربطش در بازدید های میلیونی ریلز نسبت به سریال هایی مثل گیل دخت بود. تا جایی که آمار بازدید فیلم ها حتی از صفحات این بلاگرها های خرده پا هم کم تره! در صورتیکه قدیم این طور نبود و مردم و مردم برای دیدن فیلم و سریال سر و دست می شکوندن

خب این هفته ی جدید شروع قسمت های 51 و 52 سریال گیلدخت هست. اگر تا الان از این مجموعه لذت بردید نظرتون رو با ما در میان بگذارید و البته اگر هم حالتون گرفته شده و خوشتون نیومده باز هم بگید چرا و لیلش چی بوده که خوشتون نیومده!

کامنت ها برای شما بازه ، فقط فحش ندین هر چی دوست داشتین بگین

برای دانلود سریال گیل دخت قسمت ۵۱ و ۵۲

روی آیکون آبی رنگ کلیک کنید تا به صفحه ی تمامی اپیزود ها هدایت شوید

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم