قابلیت پروکسی به واتس اپ اضافه شد /واتساپ

قابلیت پروکسی به واتس اپ اضافه شد /واتساپ

قابلیت پروکسی به واتس اپ اضافه شد

منبع خبر: سایت انتخاب به نقل از دیجیاتو

مدیر اپلیکیشن وتس اپ (واتساپ) در شرکت متا گفته است. قابلیت پروکسی را به واتس اپ اضافه نموده است. او در ابتدا به عدم دسترسی میلیون ها کاربر ایرانی به این اپلیکیشن اذعان کرد.

شایان ذکر است که از تاریخ 18 مهر ماه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای اپلیکیشن های واتس اپ و اینستاگرام شرط تعیین کرده و گفته است. این پلتفرم ها در صورتی می توانند به فعالیت خود ادامه دهند که تغییر رفتار دهند.

علاوه بر این موضوع! مرکز ملی فضای مجازی نیز با ارسال یک نامه رسمی به شرکت متا از آن ها خواسته بود که ظرف مدت ده روز نماینده ای را برای ایران انتخاب کنند.

پر واضح پیداست که شرکت متا دست کم برای اپلیکیشن واتس اپ مسیر دیگری را انتخاب کرده است.

قابلیت پروکسی به واتس اپ اضافه شد

چند کلامی از ادیب فاضل::::

در هر صورت چیزی که ابتدای کار دست کم در فضای رسانه ای عنوان می شد این بود که بعد از فروکش کردن اعتراضات دسترسی به این اپلیکیشن ها از سر گرفته می شود.

و حتی سخنرانی رئیس جمهور در دانشگاه را می توان یک نقطه ی امید در این خصوص عنوان کرد. اگر یادتان باشد جناب رئیسی این طور عنوان کردند که در حالت عادی و نه جو امنیتی ، شرایط تغییر خواهد کرد و حتی به قول و قرارهای خودش قبل از انتخابات هم اشاره کرد.

ما به عنوان فعالان فضای رسانه ای از دولت محترم دو تقاضا داریم. اول اینکه بستر اینترنت ملی را به گونه ای که شایسته هست توسعه دهند. مثلا همین کاری که برای وصل کردن پیام رسانه های داخلی در حال انجام است بسیار کار پسندیده ای است. دوم اینکه توسعه دهندگان زیادی هستند که این روزها با مشکل روبرو شده اند و حتی آپدیت کردن سرورهای خارجی به سختی امکان پذیر است. از مقامات مسئول خواستاریم تا به این مهم توجه شود.

 

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم