شب یلدا ۱۴۰۲ چه روزی است؟ تاریخ دقیق شب یلدا در سال 1402 کی هست

شب یلدا ۱۴۰۲ چه روزی است؟ تاریخ دقیق شب یلدا در سال 1402 کی هست

شب یلدا ۱۴۰۲ چه روزی است؟

تاریخ دقیق شب یلدا در سال 1402 کی هست

در ایتدا قبل از اینکه بخواهیم مطالب بیشتری را در خصوص شب یلدا ۱۴۰۲ و اینکه چه روزی هست عنوان کنیم باید بدانیم::: جشن شب یلدا برابر است با پنجشنبه 30 آذر 1402 مصادف با 21 دسامبر 2023 میلادی

خب حال که این موضوع را فهمدید برویم سراغ بخش دیگری از داستان من! دوستانی که منو میشناسن من مالک رسانه ادیب فاضل هستم. اینجا رو البته نویسنده ها اداره می کنن با این وجود مطالب خاص توسط خودم درج میشن. من یک تریدرم یعنی کار اصلی من ترید کردن در بازارهای مالی هست. سبک های مختلفی رو هم آموزش می دم و به شما هم توصیه میکنم قبل از ورود به بازارهای مالی سعی کنید به صورت کامل آموزش ببینید.

در صفحه ی اول این سایت که بیشتر یک سایت آموزشی هست و نه تفریحی ما ویدیوهایی رو برای مخاطب قرار میدیم که میتونه با دیدن اون ها پیشرفت قابل ملاحظه ای در کارش داشته باشه. دوستان اگر شما در همین شب یلدا سال 1402 خوب آموزش ببینید احتمالا در سال 1403 به فرد بسیار خبره ای تبدیل میشید. خیلی خودتون رو اسیر جو روزگار نکنید سعی کنید از افکار و فعل و انفعلات منفی دوری کنید. افکار منفی به راحتی می تونه شما رو زمین بزنه..

امسال و از همین شب یلدا به خودتون بگید که ما هم می تونیم. ما هم میتونیم پولدار و موفق باشیم و کمر همت ببندید برای یادگیری.

امروز آموزش دیدن بزرگترین گنج هست. بهتره بگم اگر حتی هیچ پولی نداشته باشید اما خوب آموزش دیده باشید ظرف مدت نه چندان زیادی می تونید خلق ثروت کنید.

البته گاهی مسیر رسیدن به موفقیت در یک جامعه ایده آل یا یک جامعه دیگر متفاوته چون در جامعه دوم دست اندازهای زیادی برای کار شما ایجاد می کنن. در هر صورت امیدوارم همین شب یلدا در سال 1402 نقطه عطفی بشود در زندگی شما

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم