سریال سرگیجه چه روزهایی پخش میشه؟ زمان و ساعت پخش سرگیجه

سریال سرگیجه چه روزهایی پخش میشه؟ زمان و ساعت پخش سرگیجه

سریال سرگیجه چه روزهایی پخش میشه؟

زمان و ساعت پخش سرگیجه ؟؟؟

اول از همه باید بگم مدتی هست که سرگیجه دارم و اگر این علامت در شما هم شایع شده حتما حتما به یک پزشک متخصص مراجعه کنید چون شرایط شما پیوسته و پیوسته وخیم و وخیم تر میشه. من اما احتمالا علتش ضعف بیناییم باشه و نه چیز دیگه. اما چون این یک علامته هر چیزی میتونه علتش باشه.

از این به بعد دوشنبه ها شبکه نمایش خانگی قراره سریال سرگیجه رو پخش کنه و البته ساعت پخش هم ساعت 20 روزهای دوشنبه هست.

این مجموعه ، تا حدودی در سبک و سیاق سریال آقازاده ساخته شده شاید یکی از عمده ترین دلایلش این باشه که بهرنگ توفیقی اونو ساخته. می فهمید. ان مجموعه رو هم بهرنگ توفقی (سازنده مجموعه های پدر و بی همگان ) ساخته بود.

به نظرم این مجموعه بسیار پر مخاطب باشه بعلاوه اینکه در این پست (سریال سرگیجه چند قسمت است) گفتیم که طبق بررسی ها در 20 اپیزود آماده شده. خب یست قسمت برای نشون دادن محتوای یک مجموعه به طوری که زیاد هم طولانی نشه عالی به نظر می رسه قبول دارید؟

این روزها و همزمان با سرگیجه، ما سریال گیل دخت رو داریم که اون هم مخاطبین زیادی داره اما یه خورده دارن زیادی کشش میدن! عمو جان! کشش ندین

وقتی یک اثر رو بیش از اندازه کش می دین حوصله مخاطب سر میره چه سریال vertigo باشه چه هر سریال دیگری!

برای همین من همیشه به فیلمسازان توصیه میکنم که قسمت ها رو به صورت منطقی بسازن و نه به گونه ای که اعصاب آدم رو خورد کنه.

البته جناب توفیقی کارش رو خیلی خوب بلده و قطعا هم بیگدار به آب نمیزده اما خب در مواردی تهیه کننده هست که تصمیم گیره. سرگیجه اما به دلیل ستاره هایی مثل حامد بهداد و رعنا آزادی ور به نظرم که حسابی پر فروش باشه.

لینک دانلود تمامی اپیزود ها

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم