ساعت ایران الان چنده | ساعت ایران زنده و آنلاین | ساعت دقیق با ثانیه

ساعت ایران الان چنده | ساعت ایران زنده و آنلاین | ساعت دقیق با ثانیه

ساعت ایران الان چند است

سلام دوستان خیلی ها این روزها در اینترنت سرچ میکنن که ساعت ایران الان چنده؟ من هم به خودم گفتم یه ساعت دیجیتالی توی سایت فعال کنم تا هر کسی این موضوع رو جست و جو کرده ببینه ، خیلی خوبه که آدم ساعت ایران رو زنده و آنلاین داشته باشه قبول دارید یا نه؟ خیلی خوبه که ساعت دقیق با ثانیه ش رو داشته باشیم.

دوستان عزیز من زمان بسیار اهمیت داره! تا چشم به هم بزنیم ایام یکی پس از دیگری سپری شدن و مل هم پیر شدیم. وقتی هم پیر بشیم ممکنه رمق انجام هیچ کاری رو نداشته باشیم. در هر صورت قدر تک تک ثانیه های زندگی خودتون رو بدونید اینکه الان دنبال ساعت بودید یه قضیه مثبت هست و باید اونو به فال نیک گرفت.

جدا میگم باید واقعا این موضوع رو به فال نیک گرفت. در واقع کسی که به ساعت اهمیت میده انسان وقت شناس و وظیفه شناسی هست. البته فرق هم نمی کنه که در ایران زندگی کنه یا مثلا در کانادا. به هر حال همین که اهمیت میده یعنی کارش اوکی هست. توصیه میکنم در کنار موبایل یک عدد ساعت مچی هم داشته باشید تا در نشان دادن تایم بیشتر کمکتون کنه

خیلی درگیر این موضوع نشید که قیمتش چنده یا اینکه برند معتبری هست یا نه!

راستش اینو به این دلیل گفتم چون ما ایرانی ها اغلب آدم هایی هستیم که میخواهیم پز بدهیم و لوکس زندگی کنیم. از نظر من اهمیتی ندارد که مارکش چی باشد. پول هایتان را صرف خرید چیزهای بهتری کنید. مثلا شما میتوانید آموزش ببینید و از آموزش هایتان نهایت استفاده را ببرید.

همین ساعت موجود در سایت با کمک برنامه نویسی ایجاد شده است. و برنامه نویسی نیاز به آموختن دارد. علاوه بر این ها ما در سایت مطالب آموزشی دیگری در زمینه های مختلف داریم که میتوانید استفاده کنید

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم