داستان و بازیگران سریال آتاتورک/ ترکی Ataturk

داستان و بازیگران سریال آتاتورک/ ترکی Ataturk

داستان و بازیگران سریال آتاتورک

داستان و بازیگران آتاتورک / سریال ترکی Ataturk

در اینجا میخواهیم در مورد سریال ترکی آتاتورک و همین، زمان پخش و بازیگران آن چند خطی صحبت کنیم با ما همراه باشید

وقتی به پشت سر نگاه می کنم، تاریخ را به صورت ملموس و واضح در آینده می بینم. تک تک ما اشراف زیادی به گذشته ی خود داریم. می توانیم تاریخ بخوانیم و شخصیت ها را بشناسیم. البته من اینکه من یک ایرانی ام اگر چه زبانم ترکیست اما خود را بیش از هر چیزی ایرانی قلمداد میکنم و ایرانی میدانم.

درست است که به دیدن فیلم و سریال علاقمند هستم. چه سریال ترکی آتاتورک باشد و چه سریال زیبای میوه ممنوعه چه حتی پایتخت خودمان. شاید امسال نیز ساعت ها وقت برای دیدن سریال آتاتورک کنار بگذارم. اما کارهای مهم تری هست که باید برای وطنم انجام دهم. بگذریم کمی از موضوع منحرف شدم.

اولین قسمت آتاتورک در تاریخ 7 آیان 1402 مصادف با جمهوریت کشور ترکیه پخش می شود. دیزنی پلاس انتشار آتاتورک 2023 را عهده دار شده است

بازیگران سریال آتاتورک:

بازیگران سریال ترکی آتاتورک

آراس بولوت اینملی-سارپ آک‌کایا-مهمت گونسور-اما واتسون

داستان آتاتورک 2023 پیرامون شخصیت آتاتورک است و از کودکی تا دوران کهنسالی او را به تصویر می کشد.

کمی چاشنی! حالا اینکه دقیقا در ایام کودکی و نوجوانی چیکار کرده من نمی دونم ولی در دوران بزرگسالی کارهای زیادی انجام داده. یعنی اینکه تبدیل شده به یک نماد برای ترک ها، نمادی که برای چند دهه پیاپی ادامه پیدا کرده.

هر کدوم از ما ممکنه کارهای زیادی انجام بدیم. ممکنه درس بخونیم، دانشگاه بریم، بعدش بچه دار بشیم و در جامعه کار کنیم، درسته؟ یک لحظه فکر کنید! نهایت همه ی این ها مرگه بله مرگ! یعنی در نهایت قراره ملک الموت رو زیارت کنیم و جز این نیست. حالا جناب آتاتورک که قراره سریال آتاتوک این جناب رو ببینیم هم بعد از کارهایی که برای مردمش انجام داد. جونش رو داد به حضرت ملک الموت

برقرار و سالم باشید

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم